دانلود فیلم
District B13 بلوک 13

1055 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 74132
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم District B13 (بلوک 13) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم District B13 (بلوک 13) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم District B13

در سال 2010، مشکلات اجتماعی حومه های فقیرتر پاریس را فرا گرفته است. به خصوص Banlieue 13 که معمولاً به عنوان B13 شناخته می شود: یک محله یهودی نشین با جمعیت دو میلیون نفر. مقامات که قادر به کنترل B13 نیستند، کل منطقه را با یک دیوار بلند که بالای آن نوار خاردار قرار دارد، احاطه کرده اند و ساکنان داخل را مجبور می کنند بدون آموزش، امکانات مناسب یا حفاظت پلیس زنده بمانند. ایست های بازرسی پلیس مانع ورود یا خروج هر کسی می شود. سه سال بعد، این ولسوالی غرق باند ها شد...

 

عوامل ساخت فیلم منطقه 13

فیلم District 13 (نام فرانسوی Banlieue 13 یا B13)، یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور فرانسه است. این فیلم به کارگردانی پیر مورل و نویسندگی و تهیه‌کنندگی لوک بسون در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این پارکور را در چندین سکانس شیرین کاری به تصویر می کشد که بدون سیم یا تصاویر کامپیوتری کامل شده اند. به همین دلیل، برخی از منتقدان فیلم را با فیلم تایلندی Ong-Bak مقایسه کردند. دیوید بل نقش لیتو، شخصیت اصلی داستان را بازی می کند. در فیلم District 13 بازیگرانی چون دیوید بل در نقش لیتو، سیریل رافائلی در نقش دیمین توماسو و تونی داماریو در نقش K2 به ایفای نقش پرداخته اند.

 

عملکرد فیلم District B13 2004

فیلم منطقه 13 عمدتاً در خارج از فرانسه بازخورد های مثبتی دریافت کرد. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 116 بررسی، امتیاز 80٪ تایید را دارد. انجمن انتقادی این وب سایت می گوید: «یک سواری هیجان انگیز بی وقفه، سکانس های اکشن سرگیجه آور District B13 بیش از جبران هرگونه نقص توضیحی است». در فرانسه، بررسی ها کمی کمتر مثبت بود. موضوعات اصلی مورد بحث منتقدان فرانسوی که شباهت با فرار از نیویورک و کم عمق بودن طرح بود. برای دانلود فیلم District 13 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. لیزا نسلسون از ورایتی به این مقایسه اشاره می‌کند، اما می گوید، اگرچه روایت مشتق شده است، اما «به ندرت به لطف قدم زدن گلوله ها، رقص های زیبا و چند پاسخ خوب، چنین احساسی دارد» و همچنین آن را «سریع و سرگرم‌کننده احمقانه» نامید. چند منتقد دیگر نیز صحنه های اکشن و بدلکاری فیلم را تحسین کردند. وسلی موریس از The Boston Globe خاطرنشان کرد: "فیلم مانند کارهای بدلکاری اش، هم به طرز مضحکی بیش فعال است و هم یک شاهکار عضلانی با اعتماد به نفس مطلق. دانلود فیلم District 13 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد ویژه میشه. فیلم District 13 با سیزده میلیون یورو بودجه ساخته شد و در نهایت حدود 10 میلیون دلار به فروش رسید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.