دانلود فیلم
Mercy مرسی

313 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 319
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mercy (مرسی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Mercy (مرسی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Mercy 2023

یک پزشک نظامی سابق زمانی که مافیای ایرلندی کنترل بیمارستانی را که او در آن کار می کند به دست می گیرد، و درگیر یک نبرد مرگبار برای بقا میشه. وقتی پسرش به گروگان گرفته می شود، او مجبور می شود به گذشته سخت جنگ و مهارت های مرگبار خود تکیه کند، زیرا متوجه می شود که هیچ کس دیگری برای نجات این روز وجود ندارد...

 

عوامل ساخت فیلم مرسی 2023

فیلم Mercy یک فیلم در ژانر اکشن آمریکایی محصول سال 2023 نوشته الکس رایت به کارگردانی تونی دین اسمیت و با بازی جاناتان ریس مایرز، جان وویت و لیا گیبسون است. در فیلم Mercy 2023 بازیگرانی چون جاناتان ریس مایرز در نقش شان کویین، جان وویت در نقش پاتریک کوین، لیا گیبسون در نقش میشل، سباستین رابرتز در نقش الیس به ایفای نقش پرداختند.

 

عملکرد فیلم Mercy 2023

فیلم Mercy در دوازدهم ماه می سال 2023 در سینماها و در 19 می 2023 به صورت دیجیتالی اکران شد. جفری ام اندرسون از Common Sense Media به فیلم دو ستاره از پنج ستاره اهدا کرد. رستگاری زیادی در فیلم MERCY وجود ندارد، اما صحنات اکشن و شیرین کاری زیادی در این تریلر جنایی که در یک بیمارستان با بازی لی گیبسون (جسیکا جونز)، جاناتان ریس مایرز (وایکینگ ها) و جان وویت (بازگشت به خانه) می گذرد، وجود دارد. نکته اصلی فیلم Mercy در اکشن ماجرا است. سکانس های اکشن حرفه ای ساخته شده اند و با هنر های رزمی هیجان انگیز در راهرو های بیمارستان و راه پله ها مخاطب را سر جاش می نشونن. فیلم Mercy 2023 با یک تعقیب و گریز خوب و هیجان انگیز با ماشین شروع می شود. مجموعه ای از سرسپردگان جنایتکار وجود دارند تا با از بین رفتن این اکشن، شکاف داخلی در باند مافیایی ایرلندی، با درگیری خواهر و برادری که پدر جان وویت از آن بی اطلاع است، انتخاب شوند و به پدر و پسر ریس مایرز اهداف متفاوتی می دهد. برای دانلود فیلم Mercy 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اگر فقط به دنبال یک اکشن، هیجان انگیز، سریع و خونین، با خط داستانی مرد خوب - مرد بد و یک قهرمان زن بداخلاق هستید، تا زمانی که به دنبال شگفتی های داستانی یا عمق شخصیت نباشید، دانلود فیلم Mercy 2023 بهتون پیشنهاد میشه. اما این فیلم هیجان انگیز با یک پزشک زن با سابقه نظامی به عنوان قهرمان داستان، پتانسیل این را داشت که فیلمی پر تعلیق تر باشد، با فیلمنامه ای که رویکرد متفاوتی به ایده داشت.  همانطور که هست، تا حد زیادی استعداد جاناتان ریس مایر و جان وویت را در فیلمنامه ای که فقط به صورت مکانیکی از یک صحنه مبارزه به صحنه دیگر بدون تعلیق و عمق شخصیتی که می توانست داشته باشد، هدر می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.