دانلود فیلم
Book Club: The Next Chapter باشگاه کتاب: فصل بعدی

402 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2922
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Book Club: The Next Chapter (باشگاه کتاب: فصل بعدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Book Club: The Next Chapter (باشگاه کتاب: فصل بعدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Book Club: The Next Chapter

پس از گذشت همه گیری کووید-19 که جلسات ماهانه را به اپلیکیشن زوم منتقل کرده بود، چهار دوست در کلوپ کتاب سرانجام حضوری همدیگه رو ملاقات می کنند. ویویان نامزدی خود را با آرتور فاش می‌کند و چهار دوست یک سفر مجردی به ایتالیا می روند که در نهایت با یک عروسی در توسکانی به پایان می رسد. این چهار نفر از اقامت در رم، گشت و گذار، تماشای مرد و خرید لباس عروسی ویویان لذت می برند. یک هنرمند خیابانی به آنها اطمینان می دهد که سفر به ونیز برای گردشگران ضروری است، بنابراین آنها سوار قطار می شوند، بدون اینکه متوجه شوند "حمل کنندگان" در ایستگاه، دزدانی هستند که چمدان های آنها را می دزدند...

 

عوامل ساخت فیلم Book Club 2023

فیلم باشگاه کتاب: فصل بعدی (به انگلیسی: Book Club: The Next Chapter) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی بیل هولدرمن است.  این به عنوان دنباله ای برای باشگاه کتاب (2018) عمل می کند. در این فیلم دایان کیتون، جین فوندا، کندیس برگن و مری استینبرگن، کریگ تی نلسون، جیانکارلو جیانینی، اندی گارسیا و دان جانسون ایفای نقش می کنند. در ماه مه 2022، Variety اعلام کرد که فیلم Book Club 2: The Next Chapter تولید خود را با کیتون، فوندا، برگن، استینبرگن، گارسیا، جانسون و نلسون آغاز کرد که نقش‌های خود را از فیلم اول تکرار کردند. تولید در طول دو ماه در ایتالیا، از جمله 10 روز در ونیز انجام شد.

 

عملکرد فیلم Book Club: The Next Chapter

فیلم Book Club: The Next Chapter در 12 مه 2023 توسط Focus Features منتشر شد. فیلم Book Club: The Next Chapter در 12 می 2023 توسط Focus Features در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان در مقابل بودجه ساخت 20 میلیون دلاری، 21 میلیون دلار در گیشه فروخت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم سینمایی امتیاز 46 درصد رو بر اساس 104 نقد، با میانگین نمره 5.2/10 بدست آورد. برای دانلود فیلم Book Club: The Next Chapter با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در انجمن این وب سایت آمده است: «فصل بعدی باشگاه کتاب: گروه چهارگانه پیشرو به شدت مورد انتظار بود، اما شوخی های مزخرف و لحن تا حدی حمایت کننده اش از آن حمایت نمی کند». متاکریتیک به فیلم Book Club: The Next Chapter نمره 45 از 100، بر اساس 27 نقد، نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Book Club: The Next Chapter به طرفداران قسمت اپل این فیلم توصیه میشه. برگن گفت که فیلم سوم احتمالی می تواند در Burning Man یا "هنگ کنگ" اتفاق بیفتد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.