دانلود فیلم
Presence of Love حضور عشق

645 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1016
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Presence of Love (حضور عشق) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Presence of Love (حضور عشق) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Presence of Love 2022

فیلم Presence of Love به داستان پروفسور جاس، که برای بازدید از مزرعه ای که مادر مرحومش در آن بزرگ شده بود به انگلستان سفر می کند می پردازد.  او با پدر مجردش دنیل، که اکنون خانواده را اداره می کند، پیوند برقرار می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Presence of Love 2022

فیلم حضور عشق (انگلیسی: Presence of Love) یک فیلم سینمایی تلویزیونی در ژانر خانوادگی و عاشقانه محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مکلین نلسون و نویسندگی نیکول باکستر منتشر شد. در فیلم Presence of Love 2022 بازیگرانی چون الویز مامفورد در نقش جوس، جولیان موریس در نقش دانیال، امی شارپ در نقش تگان، آناند دسای-باروشیا در نقش فلیکس و آماندا بلیک در نقش گوئن به ایفای نقش می پردازند.
الویز مامفورد بازیگر آمریکایی است که به خاطر نقش هایش در مجموعه‌های تلویزیونی ستاره تنها، رودخانه، چیز های درست و مجموعه فیلم های پنجاه سایه خاکستری شناخته می شود.

 

عملکرد فیلم Presence of Love 2022

ابتدا خطوط داستان فیلم Presence of Love عمیق بود. این فیلم به مشکلات زندگی واقعی پرداخت.  ما جاس (مامفورد) را داشتیم که از حملات اضطرابی رنج می برد.  چیزی که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و واقعاً در فیلم ها درباره آن زیاد صحبت نمی شود. سپس با نارسا خوانی، دلشکستگی، رها شدن و غم و اندوه نیز در فیلم حضور عشق مواجه میشیم. برای دانلود فیلم Presence of Love 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بازی ها در فیلم Presence of Love 2022 فوق العاده بود  الویز مامفورد در نقش جاس بسیار خوب شخصیت کاراکتر رو به تصویر کشید. استفاده از منابع ادبی در طول فیلم Presence of Love یه نکته لذت بخش است. در این فیلم به آثار اسکار وایلد و ویلیام وردزورث اشاره شده است. بازی در نقش الویز مامفورد، کودک خردسال و مادربزرگ به خوبی انجام شد.  واقعاً تفسیرهای حساس و عمیق از نقش هایشان وجود دارد.  مناظر فیلم Presence of Love 2022 نفس گیر هستند! کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 7 از ده رو اختصاص دادند. دانلود فیلم  Presence of Love 2022 به طرفداران ژانر درام خانوادگی توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.