دانلود فیلم
Buddy Games: Spring Awakening بادی گیمز: بیداری بهاره

544 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 483
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Buddy Games: Spring Awakening
دانلود فیلم Buddy Games: Spring Awakening

خلاصه داستان فیلم بادی گیمز: بیداری بهاره

پس از مرگ یکی از اعضای خود، باب‌فادر و پسران کوزه خاکستر را می‌دزدند و به سفری می‌روند تا زندگی او را در جایی که بازی‌های بادی آغاز شده بود، یاد کنند، اما وقتی خود را در میانه یک تعطیلات بهاری می‌بینند همه چیز خراب می‌شود.

 

معرفی فیلم بادی گیمز: بیداری بهاره

این فیلم در ادامه فیلم سینمایی بادی گیمز 2020، به کارگردانی Josh Duhamel ساخته شده است. این فیلم سرشار از شوخ طبعی، احساس خوب و انسجام یک تاپیک مخصوص توییتری پوچ. «بازی‌های رفقا: بیداری بهاره» یک افتضاح مطلق ‏است. هیچ لحظه‌ای از شوخ طبعی یا طنز واقعی (حتی در ابتدایی‌ترین سطح) ندارد و تکنیک ‏سینمایی یک فیلم خانگی را به رخ می‌کشد. من هرگز از حس شوخ طبعی کسی انتقاد نمی کنم - بالاخره همه ‏ما چیزهای مختلف را خنده دار می دانیم - اما اگر با کسی برخورد کردید که اعتراف کرد که هر عنصری از این فیلم ‏را حتی از راه دور سرگرم کننده می داند، هر چه سریعتر از او دور شوید و هرگز به عقب نگاه نکنید.‏

 

نقد و بررسی فیلم بادی گیمز: بیداری بهاره

من فکر می کنم منصفانه است که بگویم من چه از نظر شخصی و چه حرفه ای فیلم های بد زیادی را در طول عمرم دیده ام. بنابراین، وقتی می‌گویم این احتمال وجود دارد که « Buddy Games: Spring Awakening» بدترین فیلمی باشد که تا به حال دیده‌ام. البته من صرفاً برای جلوه های کمدی کمی اغراق آمیز ساخته نشده ام. در واقع، تنها چیزی که من را از نامگذاری رسمی آن به عنوان بدترین فیلم باز می دارد، این است که آنقدر در ساخت و اجرایش ضعیف است که کاملاً مطمئن نیستم که باید به عنوان یک فیلم به حساب بیاید. برای بعضی از شما که با خوشحالی فیلم اصلی «بادی گیمز» (2020) را از دست داده‌اید، اولین کارگردانی جاش دوهامل، داستان گروهی متشکل از شش دوست نفرت‌انگیز را روایت می‌کند که پس از یک دوری پنج ساله دوباره به هم می‌رسند تا با یکدیگر رقابت کنند. یک سری مسابقات احمقانه و اغلب نفرت انگیز. این فیلمی بود که با سکانسی شروع شد که در آن شخصیتی با یک تفنگ پینت بال بیضه هایش را نابود می کند. اما بدترین چیز در مورد آن این بود که به ما شش تا از حیله گرترین، نفرت انگیزترین، خود شیفته ترین و به طور کلی نامطلوب ترین نوع برادری که تا به حال ساخته شده بود را ارائه می داد و سپس به دلیل شجاعتشان در ایستادگی در برابر یک مسابقه چندش، سعی میکرد با آنها همدردی کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.