دانلود فیلم
About My Father درباره پدر من

709 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5883
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم About My Father (درباره پدر من) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم About My Father (درباره پدر من) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان فیلم درباره پدر من

سباستین، پدر مهاجر ایتالیایی سنتی خود سالوو را در مورد برنامه اش برای خواستگاری از دوست دختر ‏آمریکایی اش مطلع می کند و سالوو اصرار دارد که برای یک آخر هفته با والدینش به آنها بپیوندد. علیرغم تضاد ‏بین دو فرهنگ و تصور اولیه از داشتن هیچ چیز مشترک، آنها در نهایت تا پایان تعطیلات آخر هفته تابستان ‏تبدیل به یک خانواده واحد و متحد می شوند.‏

 

معرفی فیلم درباره پدر من

درباره پدر من یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لورا تروسو بر اساس فیلمنامه ای از سباستین مانیسکالکو و آستن ارل است. در این فیلم مانیسکالکو ایفای نقش می کند و بر اساس زندگی او و رابطه اش با پدرش با بازی رابرت دنیرو ساخته شده است. لزلی بیب، اندرس هولم، دیوید راشه و کیم کاترال در نقش های فرعی همبازی هستند. این فیلم توسط Lionsgate در 26 می 2023 منتشر شد. در این فیلم سباستین مانیسکالکو در نقش خودش، رابرت دنیرو در نقش سالوو مانیسکالکو، لزلی بیب در نقش الی، آندرس هولم در نقش لاکی کالینز، دیوید راشه در نقش بیل، کیم کاترال در نقش ببر و برت دایر در نقش داگ کالینز بازی می کنند.

 

بررسی عملکرد فیلم درباره پدر من

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، نظر 34 درصد از 65 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 4.9/10 مثبت ارزیابی شده است. توافق این وب سایت چنین است: «درباره پدر من می بیند که نویسنده، سباستین مانیسکالکو، از زندگی اش برای مطالب استفاده می کند و سهوا ثابت می کند که یک روال استندآپ خنده دار لزوماً فیلمی سرگرم کننده نمی سازد». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس 19 منتقد، امتیاز 39 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً نامطلوب» است. نظر تماشاگران که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفته به فیلم نمره متوسط «B+» در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که نظرسنجی انجام شده توسط PostTrak به طور کلی 80 درصد نمره مثبت به آن داده و 51 درصد گفتند که قطعاً آن را توصیه می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.