دانلود فیلم
Gentleman جنتلمن

445 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 133
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Gentleman (جنتلمن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم کره ای Gentleman (جنتلمن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Gentleman

هیون سو، مدیر عامل یک آژانس کارآگاهی خصوصی، در حالی که در انتظار دریافت حقوق بازنشستگی است، با یکی از مشتریان ملاقات می کند و از او درمورد سگش می‌پرسد. او به دروغ متهم به ربودن مشتری می شود.

 

عوامل ساخت فیلم جنتلمن

این فیلم اثر سال ۲۰۲۲ است که توسط کارگردان و فیلم ساز ماهر کره‌ای به نام کیم کیونگ وون در ژانرهای اکشن و جنایی در کشور کره جنوبی ساخته شده است.
از بازیگران نقش اصلی این فیلم می‌توان به پارک سانگ وونگ که در نقش کون دو هون نقش آفرینی کرده است و Choi Sung-eun در نقش Kim Hwa-jin و لی دال در نقش جو پیل یونگ ایفای نقش کردند، نام برد.
فیلم برداری این فیلم از ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ آغاز شد و تا ۵ دسامبر ۲۰۲۲ ادامه داشت، در نهایت این فیلم در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شد.
احتمالاً به خاطر عنوانش و همچنین به دلیل بازاریابی اش، «جنتلمن» شما را به فکر یک فیلم درباره دزدی می اندازد که در آن اجرای نقشه‌ای در حین توضیح آن نمایش داده می‌شود، هرچند که البته در اجرای واقعی باید اشتباهی پیش بیاید. کلمه سرگرم کننده در توصیف این فیلم کمی بی‌معنی است چون گاهی شما را خسته می‌کند. داستانی با اغراق بیش از حد ندارد و گاهی اوقات به طرز حیرت انگیزی تلنگرهای تلخی میزند، به خصوص به دلیل جنایاتش، اما هنوز هم یک طنز محجوب وجود دارد که همیشه همه چیز را آسان می‌کند. علاوه بر این، اجراها به طرز شگفت انگیزی خوب هستند. این فیلم متأسفانه در نیمه دوم خود تعدادی از اشتباهات شناخته شده را مرتکب می شود، یا بهتر است بگوییم از کلیشه های کوچک استفاده می کند. با این حال، بزرگترین مشکل Gentleman عدم اعتبار فیلمنامه است.
بیش از نیمه اول داستان در یک فلش بک روایت می شود، پس از اینکه قبلاً مشخص شد که هیون سو هویت دادستان را به عهده گرفته است. ادامه داستات از این قرار است که آنها میخواهند تعلیق را افزایش دهد، زیرا شما به عنوان یک بیننده ابتدا نمی‌دانید که قهرمان داستان چه اشتباهی انجام داده است. اما این واقعاً چیزی را درمورد فیلم جالب نمی‌کند، فقط ساختار داستان را بی‌جهت پیچیده می کند. حداقل به این ترتیب ما با دو رابطه متفاوت با کیم هوا جین روبرو هستیم. پویایی شخصیت نقطه برجسته واقعی فیلم است، بنابراین حداقل از این نظر ساختار روایی مقداری ارزش افزوده ایجاد می کند. با این حال، هرچه فیلم بیشتر پیش می‌رود، واضح‌تر می‌شود که داستان تمرکزی ندارد و عناصر مختلف به‌طور وحشیانه با هم مخلوط شده‌اند. این واقعیت که تلنگری بسیار پیچیده نیست نیز مشخص می‌شود. همچنین نشان می دهد که پیچ و خم های مختلف چقدر بی اهمیت هستند.

 

عملکرد فیلم جنتلمن

این فیلم که درامایی کره‌ای در ژانر اکشن و جنایی اثر کیم کیونگ وون است، توانست در رده متوسط قرار بگیرد، زیرا از نظر برخی از مخاطبان، این فیلم بیش از اندازه به مسائل فرعی پرداخته است، و وقت فیلم را صرف موضوعات بی‌اهمیتی کرده که حضورشان در فیلم اجباری نداشت. همچنین عده‌ای داستان و فیلمنامه این فیلم را بی‌اعتبار می‌دانند و همین موضوع سبب به وجود آمدن جوی علیه این فیلم سینمایی می‌شود.
جنتلمن توانست در وبسایت imdb نمره ۵.۶/۱۰ را از مخاطبان کسب کند.
برای دانلود فیلم Gentleman با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.