دانلود فیلم
Killing Romance کشتن عاشقانه

688 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 78
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Killing Romance (کشتن عاشقانه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم کره ای Killing Romance (کشتن عاشقانه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Killing Romance

هوانگ یو ره یک هنرپیشه است که پس از مهاجرت به یک جزیره و ازدواج با یک فرد پولدار، از دنیای هنر کناره گیری می‌کند و اعلام بازنشستگی می‌کند، ولی خیلی  زو. دلش برای زندگی قبلی‌اش تنگ می‌شود و می‌خواهد آن را بازگرداند و برای انجام این کار با اطرافیانش دست به کارهایی می‌زنند...

 

عوامل ساخت فیلم کشتن عاشقانه

این فیلم کره‌ای که در ژانر کمدی، موزیکال و عاشقانه قرار می‌گیرد ساخت کارگردان کره‌ای به نام لی وون سوک(کارگردان، تهیه کننده و نویسنده کره‌ای که برنده جوایز Udine Far East Film Festival و CinemAsia Film Festival شده است و با فیلم‌های The Royal Tailor و How to Use Guys with Secret Tips شناخته می‌شود) است.
فیلمبرداری این فیلم سینمایی از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ آغاز و تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ ادامه داشت.

از بازیگران اصلی این فیلم نیز می‌توان به هانی لی در نقش هوانگ یئو رائه و سون کیون لی در نقش جاناتان و یو رام بائه در نقش لی یئونگ-چان و شین دال جی در نقش بو ری اشاره کرد.
در میان فیلم‌های کره‌ای اکران شده در سال جاری، این فیلم، تولد یک فیلم جنجالی است که به شکل شدیدی به بحث "دوست داشتن و دوست نداشتن" اشاره می‌کند. بازیگران نیز هنگام رونمایی از این فیلم نظراتی مبنی بر عجیب بودن و بی‌نظیر بودن این فیلم داشتند و اذعان داشتند که منتظر نظر بینندگان درباره این فیلم هستند.
در فیلم "کشتن عاشقانه" ستاره فیلم "یئو رائه" (لی هانوی) عاشق "جاناتان" (لی سان-کیون)، شده‌است، و این دو با یکدیگر آشنا می‌شوند‌. این داستان درمورد برنامه ریزی‌ای فوق‌العاده درمورد بازگشت به اوج یک هنرپیشه است. 
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فیلم این است که خط‌های داستانی متفاوتی را خلق و دنبال می‌کند که بیننده در آنها قدم می‌گذارد و این ترکیبی است که یک جهت و فضای اغراق آمیز را در طول فیلم ایجاد می کند. با رفتن به یک خط داستانی خاص، متوجه می‌شویم داستان اصلی این است که یئورا، که دل خوشی از شوهرش ندارد، با پیوستن به طرفدارانش، با بیوم وو به طور اتفاقی آشنا می‌شود، و تلاش می کنند تا از شر شوهرش جاناتان خلاص شوند. روند طرح یک قتل ظالمانه توسط ترکیب Yeorae-Bum-Woo که با انواع روش های عجیب و غریب همراه است، پیش می رود، اما به دلیل امکان کم تحقق در یک لحظه بی اهمیت می شود و و روش‌های فرار جاناتان از مرگ که فردی ثروتمند است و به مهارت های رزمی مسلط است، باعث به وجود آمدن سکانس‌های خنده‌داری در فیلم می‌شود که مخاطب را به خنده می‌اندازد.

 

عملکرد فیلم کشتن عاشقانه

این فیلم که ترکیبی موفق از درام و کمدی عاشقانه بود، در نهایت توانست به خوبی نظر مخاطبان را جلب کند و در وبسایت imdb نمره ۶.۵/۱۰ و در MyDramaList امتیاز ۷.۲/۱۰ و در Letterboxd نیز امتیاز ۳.۳/۵ را کسب کند.
فیلم کشتن عاشقانه آخرین فیلم کره‌ای ساخته شده‌ی کمپانی Warner Bros است، که اکنون دفتر خود را در کره جنوبی تعطیل کرده است‌، این فیلم که توسط استودیوی Ichang و Shortcake ساخته شده بود، در نهایت در ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ از طریق Lotte Entertainment در کره جنوبی اکران شد و بر روی پرده سینماها رفت.
برای دانلود فیلم سینمایی Killing Romance با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.