دانلود فیلم
Long Distance مسافت دور

922 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7
10
/
8.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Long Distance (مسافت دور) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا
دانلود فیلم کره ای Long Distance (مسافت دور) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Long Distance

یک داستان عاشقانه که در عصر "زندگی دیجیتالی و هوشمند" اتفاق می‌افتد. زمانی که دو نوازنده غیر حرفه‌ای با نام‌های "دو-ها" و "تائه-این" رابطه‌ای طولانی را آغاز می‌کنند.

 

عوامل ساخت فیلم مسافت دور

داستان عشق و درگیری‌های یک زوج را در یک رابطه از راه دور در دوارن مدرن و شیفته فناوری به تصویر میکشد که کل روابط آنها محدوو به پیکسل‌های روی صفحه موبایل است. دو ها یک جوان ۲۸ ساله و مبتدی در عشق و عاشقی و رابطه است، و از طرفداران یک گروه مستقل موسیقی است، که در نهایت پس از ۵ سال موفق میشود با خواننده گروه قرار بگذارد. در طول این فرآیند اون در تلاش برای ایجاد تعادل بین کار و رابطه خود است. Tae In معشوقه Do Ha و خواننده گروه است. Tae In درحالیکه در سن بیست سالگی زندگی هیجان انگیزی داشت ولی در سی سالگی خود را در تقاطعی بین رویاها و واقعیت می‌بیند و برای مقابله و غلبه بر آن تلاش می‌کند.
این فیلم سینمایی اثر سینمای کره جنوبی است و کی‌درامایی با محتوای کمدی و عاشقانه اثر فیلمساز کره‌ای لیم جائه وان روایت می‌کند که همچنین با نام های Long D و Longdi نیز شناخته می‌شود.
در این فیلم ما با شخصیت "دو-ها" و "تائه-این- روبرو هستیم که دو بازیگر کره‌ای یو نا پارک و دونگ یون جانک در نقش آنها نقش آفرینی می‌کنند، و به نحوی کل داستان حول محور این دو نفر می چرخد و ارائه می شود. همچنین در لیست بازیگران این فیلم نام دو بازیگر کره‌ای نام آشنای دیگر نیز به چشم می‌خورد: لی سی وو در نقش Ga Eun و Go Geon Han در نقش جیمز هان.
داستان اصلی فیلم مسافت دور، سبکی تازه و نوپا در عرصه سینمای کره جنوبی و سینمای دنیا را ارائه می دهد که اصطلاحا به آن نام ‌هایی مانند Screenlife یا زندگی هوشمند و دیجیتال و... اختصاص می دهند. داستان این فیلم‌ها بدین شکل است که روابط عاشقانه و دوستانه مجازی را به تصویر میکشد که دو طرف در فواصل فیزیکی دوری نسبت به یکدیگر قرار دارند و تنها راه ارتباطش به فضای مجازی ختم می‌شود.
در Long Distance ما شاهد روابط عاشقانه دو نوازنده غیر حرفه‌ای هستیم که از این طریق با یکدیگر آشنا شده‌اند و سعی می‌کنند روابط خود را پیش ببرند، که در این راه موانعی وجود دارد که باعث اتفاقاتی در داستان می‌ شود...
این فیلم پس از تقریبا یک سال فیلم برداری در ۱۰ می ۲۰۲۳ اکران شد.

 

عملکرد فیلم مسافت دور

این درامای کمدی عاشقانه اثر کشور کره جنوبی توانست در مدتی پس از اکران خود نظرات تقریبا مثبتی را به همراه داشته باشد، به طوریکه در وبسایت‌های جمع‌آوری نظرات و انتقادات کره‌ای توانست رضایت ۳۴ درصدی مخاطبان را کسب کند.
همچنین با موفقیت توانست فروشی ۲۳۰ هزار دلاری داشته باشد. به عقیده برخی از منتقدان، علت موفقیت این فیلم این است که از سبکی تازه رونمایی کرد و روابط مجازی را به تصویر کشید، و البته آن را با کمدی آمیخت که در این خصوص مخاطبان و منتقدان نظرات مختلفی دارند و برخی آن را ضعف و برخی نقطه قوت میدانند.
برای دانلود Long Distance با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-16 00:56:05
    زیرنویسش دانلود نمیشه میگه زیرنویس وجودنداره
    • 1402-04-16 00:56:15
      چون هنوز ترجمه نشده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.