دانلود فیلم
No Hard Feelings بدون احساسات سخت

2697 تعداد بازدید
User 4
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 59119
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم No Hard Feelings (بدون احساسات سخت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم No Hard Feelings (بدون احساسات سخت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم No Hard Feelings

مدی که در آستانه از دست دادن خانه‌اش است، یک فهرست درخواست شغلی جذاب پیدا می‌کند: والدین یک فرد ۱۹ ساله به دنبال کسی هستند تا پسر 19 ساله درونگرا خود را قبل از دانشگاه از پوسته‌اش بیرون بیاورد. او یک تابستان فرصت دارد تا او یا را تبدیل به مردی برونگرا کند یا در راه تلاشش بمیرد.

 

عوامل ساخت فیلم بدون احساسات سخت

این فیلم سینمایی آمریکایی که یک فیلم کمدی محسوب می‌شود، ساخت Gene Stupnitsky فیلمساز و تهیه کننده و نویسنده اکراینی است که با فیلم هایی چون The Office، Hello Ladies، Jury Duty شناخته می‌شود.
نویسندگان فیلمنامه این اثر سینمایی، خود Gene Stupnitsky و جان فیلیپس(نویسنده‌ای که با آثاری چون Good Boys و Dirty Grandpa شناخته می‌شود.) هستند.
از بازیگران این فیلم آمریکایی می‌توان به جنیفر لارنس در نقش مدی بارکر، Andrew Barth Feldman در نقش پرسی بکر، Matthew Broderick در نقش Laird Becker، لارا بنانتی در نقش Allison Becker و ناتالی مورالس در نقش سارا اشاره کرد.
فیلمبرداری "No Hard Feelings" در Montauk آمریکا انجام شده، و این فیلم در نهایت در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ در آمریکا اکران شد.
کارکتر لارنس شخصیتی «بیکار» را به تصویر می‌کشد که آگهی های شغلی را دنبال می‌کند که برای استخدام یک فرد برای پسر نوجوان درون‌گرا و از نظر اجتماعی بی دست و پا توسط مادر و پدرش قرار داده شده بود، که اتفاقاً در حال آماده شدن برای دانشگاه است، روبرو میشود.
جنیفر لارنس تهیه کننده و بازیگر No Hard Feelings است، یک کمدی خنده دار آمریکایی که تقریبا با مسائل روزانه نوجوانان سرو و کار دارد.
مدی (لارنس) در آستانه از دست دادن خانه دوران کودکی خود است، و ناگهان فهرست شغلی جذاب را کشف می کند: والدینی ثروتمند به دنبال کسی هستند تا با پسر 19 ساله درونگرا خود، پرسی، قبل از رفتن به دانشگاه، قرار بگذارد. مدی در کمال تعجب متوجه می شود که پرسی بی دست و پا است و فرد قابل اطمینانی نیست.
مدی (لارنس) فکر می‌کند وقتی یک لیست شغلی جذاب پیدا می‌کند، جواب مشکلات مالی خود را پیدا کرده است ولی در این بین اتفاقات مختلفی رخ می دهد...

 

عملکرد فیلم بدون احساسات سخت

این فیلم آمریکایی توانست پس از اکران نمره تقریبا قابل قبولی را از سمت مخاطبان کسب کند، و در ژانر خود به نوعی موفق ظاهر شود و حداقل بتواند مخاطبانش را سرگرم کند. این اثر در سایت imdb نمره ۶.۸/۱۰ را از مخاطبان کسب کرد و در سایت rotten tomatoes نیز از میان نظر ۱۷۴ منتقد، رضایت ۶۸ درصدی را کسب کند، و در بخش بینندگان نیز رضایت ۸۸ درصدی را کسب کرد.
برای دانلود فیلم No Hard Feelings با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-03 23:12:15
    اصلا از نقش جنیفر لارنس یا داتان فیلم خوشم نیومد خیلی منتظر بودم واسه فیلمش بد ناامید شدم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.