دانلود فیلم
Gabriel's Redemption: Part One جهنم گابریل: پارت یک

1183 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 195
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gabriel's Redemption: Part One (جهنم گابریل: پارت یک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Gabriel's Redemption: Part One (جهنم گابریل: پارت یک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
  • نوع فیلم
  • پخش از N/A
  • وضعیت منتشر شده
  • مدت زمان 110 دقیقه
  • سال ساخت 2023
  • زبان(ها) N/A
  • کشور(ها) N/A
  • درجه بندی سنی N/A
  • ژانرها عاشقانه
  • تاریخ انتشار 1402/4/1
  • کارگردان(ها) Tosca Musk

خلاصه فیلم Gabriel's Redemption: Part One

پروفسور گابریل امرسون موقعیت و جایگاه خود را در دانشگاه تورنتو ترک کرد تا زندگی جدیدی را با محبوب خود جولیان آغاز کند. با هم، او مطمئن است که آنها می توانند با هر چالشی روبرو شوند و از آن گذر کنند، و او مشتاق پدر شدن است.

 

عوامل ساخت فیلم جهنم گابریل

این فیلم سینمایی اثری در ژانرهای درام و عاشقانه است که ساخت کارگردان و فیلم ساز آفریقایی Tosca Musk است که با آثاری چون Hollywood Dirt (2017) و The Matchmaker's Playbook (2018) و Driven (2018) شناخته می‌شود. این کارگردان در عرصه کاری خود در مجموع برنده ۴ جایزه از جمله California Independent Film Festival و International Family Film Festival و Appalachian Film Festival شده است.
نویسندگان فیلم "Gabriel's Redemption" نیز Mary Pocrnic (آثار مشهور: Tangled و Torn: A Wicked Trilogy) و Sylvain Reynard، )بازیگر و نویسنده آمریکایی که در فیلم Gabriel's Rapture حصور داشته است) هستند.
از بازیگران مهم و نقش اصلی فیلم سینمایی "جهنم گابریل" نیز می‌توان به ملانی زانتی در نقش جولیا میشل، Giulio Berruti در نقش گابریل، لیندا اتکینسن در نقش Katherine Picton و Julia Barrett-Mitchell در نقش ریچل اشاره کرد.
این فیلم سینمایی بالاخره توسط Passionflix به پخش رسید. این فیلم که از رمان پرفروش سیلوین رینارد اقتباس شده است، سومین کتاب اقتباس شده توسط استریمر عاشقانه است و اولین فیلم از سه فیلمی است که از کتاب ساخته می شود. همچنین احتمالاً بهترین قسمت از اثری است که توسکا ماسک و تیم Passionflix تاکنون ساخته اند.
با ملانی زانتی در نقش جولیان امرسون و جولیو بروتی در نقش همسر مهربانش، پروفسور گابریل او. ) خیلی نگران چیزی نباشید، زیرا او متخصص این موضوع است.
فیلم Gabriel’s Redemption چهار سال پس از شروع کار بر روی اولین مجموعه فیلم ها، سه گانه Gabriel’s Inferno، می آید. لحظه ای در اوایل فیلم بود که گذشت زمان مخاطب را تحت تاثیر قرار داد. این گذر زمان است که فیلم را بسیار تحسین برانگیز می کند. ازدواج گابریل و جولیا و رابطه آنها بسیار واقعی به نظر می رسد زیرا چهار سالی که این گروه با هم کار کرده اند، به دلیل یک بیماری همه گیر جهانی که آنها را مجبور به فیلمبرداری در برخی از خارق العاده ترین شرایط قابل تصور کرد، حتی نزدیک تر شد. زمانی که بازیگران و عوامل صرف جان بخشیدن به این فیلم ها کرده اند، کاملاً به شیمی روی پرده ای که می بینید، نه تنها با گابریل و جولیا، بلکه با همه شخصیت ها. سطحی از اصالت در اجراهای آنها وجود دارد که شما هر روز آن را نمی بینید، و این گواهی بر بازیگران، خدمه و کل تیم Passionflix است.

 

عملکرد فیلم جهنم گابریل

فیلم جهنم گابریل که فیلمی آمریکایی است که در فلورانس ایتالیا فیلم برداری شده و در نهایت توسط کمپانی Passionflix اکران شده است، فیلمی عاشقانه است که از روی رمانی عاشقانه اقتباس شده است و چندین قسمت دارد. پسندیدن یا نپسندیدن این فیلم تا حدی بسته به سلیقا مخاطب است. این فیلم سینمایی توانست اندکی پس از اکران خود در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ در آمریکا، نمره ۵/۱۰ را در وبسایت imdb از مخاطبان کسب کند و تا حدودی نظر اکثر بینندگان و منتقدان را جلب کند.
برای دانلود فیلم Gabriel's Redemption: Part One با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.