دانلود فیلم
The Out-Laws قانون شکنان

686 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27798
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Out-Laws (قانون شکنان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Out-Laws (قانون شکنان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Out-Laws

اوون براونینگ یک مدیر بانک جوان است که در شرف ازدواج با پارکر مک درموت است.  یک روز، بانک توسط یک جفت جنایتکار بدنام به نام "راهزنان ارواح" تحت کنترل قرار می گیرد.  دزدی در هفته عروسی او رخ می دهد و برخی شاخص ها او را به این باور می رساند که دزدان ممکن است در واقع، بیلی و لیلی، همسر آینده او باشند که به تازگی وارد شهر شده اند…

 

عوامل ساخت فیلم قانون شکنان 2023

فیلم The Out-Laws یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی تایلر اسپیندل، نویسندگی ایوان ترنر و بن زازوو، تهیه‌کنندگی آدام سندلر، آدام دواین و آلن کاورت منتشر شد. آدام دواین در نقش اوون براونینگ، پیرس برازنان در نقش بیلی مک درموت، الن بارکین در نقش لیلی مک درموت و نینا دوبرو در نقش پارکر مک درموت در این فیلم حضور دارند. این طرح یک مدیر بانک را در هفته عروسی اش دنبال می کند که بانک او توسط تبهکارانی که به‌شدت گمان می کند ممکن است همسر آینده اش باشند، سرقت می شود. در جون سال 2021، پیرس برازنان در کنار آدام دیوین برای کارگردانی تایلر اسپیندل برای این فیلم انتخاب شد. در اکتبر 2021، الن بارکین، نینا دوبرو، مایکل روکر، پورنا جاگاناتان، جولی هاگرتی، ریچارد کیند، لیل رل هاوری و بلیک اندرسون بقیه بازیگران را پر کردند. فیلمبرداری اصلی در آتلانتا، جورجیا از اکتبر تا دسامبر 2021 انجام شد. فیلم The Out-Laws توسط نتفلیکس در 7 ژوئیه 2023 منتشر شد.

 

عملکرد فیلم The Out-Laws

فیلم The Out Laws 2023 ایده بدی نیست و به نوعی به روزهایی برمی گردد که ستاره های قدیمی هالیوود مانند والتر ماتائو و جک لمون با هم فیلم می ساختند. اما فیلم The Out-Laws به روشی معمولی مدرن هالیوود، با صدای بلند و با رگباری از شوخی ها ساخته شده است. در همین حال، به نظر می رسد که برازنان از این فرصت برای رها کردن لذت می برد و البته حتی اشاره ای به نقش امضا کننده او به عنوان 007 و همچنین تعقیب و گریز و تیراندازی با ماشین وجود دارد. اگر کمدی های ساندلرسک را دوست دارید دانلود فیلم The Out-Laws 2023 احتمالاً احساس رضایت می کنید. در فیلم The Out-Laws 2023 هرچه پیش می رود بیشتر ایده ها بی تفاوت می شوند (از جمله بازدید از یک نانوایی وگان ها، با همسر سندلر، جکی تیتون، که نقش مالک مست را بازی می کند) و از جایی به بعد بداهه نویسی بیش از فیلمنامه نویسی مورد توجه قرار می گیرد (از جمله شوخی های مکرر در مورد بازیکن فوتبال دن مارینو). جاگاناتان نیز به عنوان شخصیت شرور بسیار جذاب است و انرژی متفاوتی را به تصویر می بخشد. برای دانلود فیلم The Out-Laws با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بازیگران مکمل کمی خویشتنداری نشان می دهند، اما فیلم The Out-Laws 2023 یک تلاش الهی است و او آماده است تا زمانی که اوون به سرقت های بانکی کشیده میشود و عملیات نجاتی که اسپیندل بدون چیز زیادی دستگیر می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.