دانلود فیلم
Lola لولا

643 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1071
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lola (لولا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Lola (لولا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Lola 2022

در انگلستان، سال1941، خواهران توماسینا و مارتا ماشینی ساخته اند که می تواند پخش های آینده را رهگیری کند. این دستگاه لذت بخش به آنها اجازه می دهد تا پانک درونی خود را یک نسل قبل از به وجود آمدن جنبش کشف کنند. اما با تشدید جنگ جهانی دوم، خواهران تصمیم می گیرند از این دستگاه به عنوان یک سلاح اطلاعاتی استفاده کنند که پیامدهای آن را تغییر می دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Lola 2022

فیلم LOLA یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی محصول مشترک ایرلندی بریتانیایی است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی اندرو لگ با بازی اما اپلتون و استفانی مارتینی منتشر شد. این فیلم اولین کارگردانی بلند Legge است. اعلام شده است که در اوایل آگوست 2023 منتشر می شود. در فیلم لولا 2022، بازیگرانی چون اما اپلتون در نقش توماسینا "تام" هانبری، استفانی مارتینی در نقش مارتا، روری فلک برن در نقش ستوان سباستین هالووی و آرون موناگان در نقش کابکرافت به ایفای نقش می پردازند. لولا در دوران قرنطینه در ایرلند فیلمبرداری شده است. هنرپیشه ها در نحوه استفاده از دوربین ها با استفانی مارتینی آموزش دیدند که کاراکتر او عکس برداری می کند. 

 

عملکرد فیلم لولا 2023

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم لوکارنو در 5 اوت 2022 نمایش داده شد. فیلم سینمایی لولا با موسیقی متن و فیلمبرداری خوب (در قسمتی از دوربین های دقیق دوره ای) یک کمدی علمی تخیلی هوشمندانه و جذاب است. اپلتون و مارتین هر دو در نقش خواهران تاثیرگذار بازی می کنند و پرتره‌ای باورپذیر از عشق خواهرانه، رفاقت و عبارات بسیار متفاوت از آنچه انجام دادن کار درست به نظر می رسد، ترسیم می کنند. برای دانلود فیلم Lola 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. دوراهی ها و پارادوکس های سفر، در نهایت به خود فرم فیلم پیدا شده گره می زند. بی نظیر و غیر منتظره، استفاده واقعاً بی نظیری از مدیوم و نیل هانون از کمدی الهی.» دالاس کینگ در جشنواره فلیک همچنین اصالت فیلم Lola 2022 را ستایش کرد و نوشت: «ترکیب ماهرانه چندین ژانر به خوبی فرسوده به چیزی جدید و تازه. فیلم LOLA یکی از اصلی ترین و جذاب ترین فیلم های علمی تخیلی سال های اخیر است.» وندی آیدی از آبزرور به فیلم چهار ستاره از پنج ستاره نوشت: «فیلم برداری شده، با استفاده از تجهیزات قدیمی، تصویر دارای یک تکه است. دانلود فیلم Lola 2022 به طرفداران ژانر علمی تخیلی پیشنهاد می شود. کیفیت لمسی، تصاویر سیاه و سفید شبح مانند آن خراشیده و سوخته است. در همین حال، آهنگ هوشمندانه استفاده شده توسط نیل هانون، آینده اقتدارگرای وحشتناکی را برای موسیقی پاپ متصور است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.