دانلود فیلم
They Cloned Tyrone آنها تایرون را شبیه‌سازی کردند

625 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27432
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم They Cloned Tyrone (آنها تایرون را شبیه سازی کردند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم They Cloned Tyrone (آنها تایرون را شبیه سازی کردند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Cloned Tyrone 2023

فیلم The Cloned Tyrone مجموعه ای از رویداد های وهم آور، سه نفر (جان بویگا، جیمی فاکس و تیونا پریس) را به دنبال یک توطئه دولتی شرور در این کپر مرموز می کشاند را به تصویر می کشد…

 

عوامل ساخت فیلم The Cloned Tyrone

فیلم تایرون را شبیه سازی کردند (به انگلیسی: They Cloned Tyrone) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی، کمدی و رازآلود محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی جوئل تیلور در اولین کارگردانی فیلم بلند خود، بر اساس فیلمنامه ای از تیلور و تونی رتن مایر است. جان بویگا، تیونا پریس و جیمی فاکس (که به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می کند) در این فیلم به عنوان سه نفر بعید که یک توطئه شبیه سازی دولتی را کشف می کنند، بازی می کنند. دیوید آلن گریر و کیفر ساترلند نیز در نقش های مکمل ظاهر می شوند. توسعه فیلم در فوریه 2019 آغاز شد، زمانی که فیلمنامه از لیست سیاه توسط MACRO Media انتخاب شد. این فیلم به عنوان ادای احترامی ژانر به فیلم های Blaxploitation در دهه 1970 بود که دارای عناصر طنز، ترسناک و طنز پوچ است. برایان تایری هنری در ابتدا به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد اما در نهایت در اکتبر 2019 با بویگا جایگزین شد. پریس و فاکس در سپتامبر 2020 به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری در آتلانتا، جورجیا از نوامبر 2020 تا آوریل 2021 انجام شد. فیلمنامه فیلم آنها تایرون را شبیه سازی کردند که توسط جوئل تیلور و تونی رتن مایر نوشته شده بود، برای اولین بار در فهرست سیاه قرار گرفت. در فوریه 2019 اعلام شد که برایان تایری هنری در حال مذاکره برای بازی در این فیلم است و تیلور قرار است زیر نظر کمپانی سازنده MACRO Media کارگردانی کند.

 

عملکرد فیلم تایرون را شبیه سازی کردند 2023

فیلم The Cloned Tyrone در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم سیاه آمریکا به نمایش در آمد. اکران محدود آن در ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شد و یک هفته بعد در نتفلیکس پخش شد.  این فیلم بخاطر اجرای بازیگران اصلی نقد های مثبت منتقدان را دریافت کرد. برای دانلود فیلم  The Cloned Tyrone با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، فیلم تایرون شبیه سازی شده دارای امتیاز تایید ۹۵ درصد است، بر اساس بررسی ۵۵ منتقد و میانگین نمره ۷.۵/۱۰ را بدست آورد. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 17 نقد، امتیاز 74 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. پیتر برادشاو فیلم The Cloned Tyrone را به‌عنوان «یک اثر عجیب، کمی گیج کننده، اما دوست داشتنی با معصومیت و جذابیت غیرمنتظره ی خاص خود توصیف کرد» و «بازی های قدرتمند» بازیگران اصلی را ستود. دانلود فیلم  The Cloned Tyrone به طرفداران فیلم های کمدی، علمی تخیلی پیشنهاد می شود. آمون وارمن در نقد خود برای امپراتوری امتیاز 4 از 5 ستاره را به فیلم داد و آن را "فروغی شیک و خنده دار که حرفی برای گفتن دارد اما لذت را فدای این کار نمی کند، که توسط سه بازی عالی تثبیت شده است" نامید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.