دانلود فیلم
Corner Office دفتر دنج

408 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2638
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Corner Office (دفتر دنج) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Corner Office (دفتر دنج) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Corner Office 2023

در این کمدی محل کار اورسن نامناسب خود را در دام پوچ های زندگی شرکتی گرفتار می یابد. اورسون به عنوان جدید ترین کارمند The Authority، برقراری ارتباط با همکار مرموز خود، راکش و همچنین با بقیه همکارانش دشوار است. بیگانگی او زمانی عمیق تر می شود که متوجه می شود اتاقی که به او گفته شده وجود ندارد. مکانی که پتانسیل واقعی او را آشکار می کند و منجر به صعود از نردبان شرکت می شود…

 

عوامل ساخت فیلم Corner Office

فیلم دفتر دنج (به انگلیسی: Corner Office) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی یواخیم بک و نویسندگی تد کوپر بر اساس رمان اتاق نوشته جوناس کارلسون است. جان هام، دنی پودی، سارا گادون و کریستوفر هیردال در این فیلم بازی می کنند. فیلم Corner Office برای اولین بار در جشنواره فیلم ترایبکا در 9 ژوئن 2022 به نمایش درآمد و در 4 آگوست 2023 در سینماها اکران شد. در این فیلم بازیگرانی چون جان هام در نقش اورسن، دنی پودی در نقش راکش، سارا گادون در نقش آلیسا و کریستوفر هیردال در نقش اندرو هنرنمایی کردند. در فوریه 2021، اعلام شد که جان هام، دنی پودی، سارا گادون و کریستوفر هیردال به بازیگران فیلم ملحق شدند، با کارگردانی یواخیم بک بر اساس فیلمنامه ای از تد کوپر. فیلمبرداری اصلی در فوریه 2021 در ونکوور، بریتیش کلمبیا آغاز شد. 

 

عملکرد فیلم دفتر دنج 2023

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ترایبکا در 9 ژوئن 2022 به نمایش درآمد. در تاریخ 4 اوت 2023 در سینماها و بنا به درخواست اکران شد. برای دانلود فیلم Corner Office با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 11 منتقد، میانگین نمره 4.40/10 و امتیاز تایید 27% را کسب کرد. اگر چه جان هام بیش از خود را به عنوان یک بازیگر کمدی با استعداد ثابت کرده است، با نقش به یاد ماندنی خود را در عالم خوب به عنوان مثال جدید، عملکرد او در اینجا از جمله عجیب ترین تا به امروز است. در بازی کاغذی ناخوشایند برای یک شرکت بی فایده، تصویری او از اوسون چیزی از یک مفهوم در سراسر فیلم باقی می ماند. دانلود فیلم Corner Office 2023 به طرفداران ژانر کمدی سیاه پیشنهاد میشه. با وجود اینکه کمتر از یک ساعت و 45 دقیقه در حال اجرا است، فیلم دفتر دنج 2023 باعث می شود مخاطبان هر ثانیه از زمان اجرا خود را با صحنه های طولانی و آرام خود احساس کنند، زیرا اوسون از طریق تدیوم روزانه کار خود را از دست می دهد. فیلم دفتر دنج یک طنز محل کار است که باعث می شود مخاطبانش احساس کنند که آنها به کار می روند، با صحنه هایی که به مراتب طولانی تر از آنها نیاز دارند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.