دانلود فیلم
The Collective کالکتیو

721 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 829
10
/
3.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Collective (کالکتیو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Collective (کالکتیو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The collective 2023

گروهی از قاتلان عادلانه به نام کالکتیو، در یک حلقه قاچاق انسان بسیار پیشرفته ای که توسط یک شبکه میلیاردرهای غیرقابل دستیابی حمایت می شود، هدف قرار می دهد. بدون هیچ تکیه گاه و دفاعی، گروه کالکتیو هیچ انتخابی جر اینکه مهمترین مأموریت خود را در دست یک قاتل تازه کار قرار بده ندارد…

 

عوامل ساخت فیلم کالکتیو 2023

فیلم کالکتیو، یک فیلم سینمایی جدید که توسط تام دنوسی کارگردانی و توسط جیسون جیمز و متیو راجرز نوشته شده است، داستان یک گروه ماهر از قاتلان اخلاقی تحت هدایت لیام (دون جانسون) را دنبال می کند. این گروه با هدف رسیدن به عدالت دست به کار شده اند. فیلم The Collective 2023 در ژانر تریلر و هیجان انگیز و اکشن دسته بندی شده و محصول جدید سینمای بریتانیاست. در فیلم The Collective بازیگرانی مانند روبی رز در نقش دیزی، دان جانسون در نقش لیام، لوکاس تیل در نقش سام الکساندر و پل بن ویکتور در نقش میرو لیندل به ایفای نقش می پردازند. داستان به دنبال سم (لوکاس تیل) است که برای پیوستن به گروه The Collective آزمایشی چالش برانگیز را پشت سر می گذارد و توانایی خود را در شبیه سازی پینت بال ثابت می کند. علیرغم مهارت هایش، او خود را در یک کار میز گیر می بیند و تصمیم می گیرد که آژانس کدام قراردادها را بپذیرد، نقشی که از آن راضی نیست.

 

عملکرد فیلم The collective 2023

فیلم The Collective در تاریخ چهار آگوست سال 2023 در امریکا منتشر شد. این فیلم تا به الان نمره ضعیفی از نقد ها گرفته و وب سایت آی ام دی بی به فیلم کالکتیو 2023 نمره 3.5 از ده رو داده. برای دانلود فیلم The Collective 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. برخلاف برخی از فیلم های هیجان انگیز، فیلم در دام داشتن یک شرور بی‌حرمت نمی افتد. پل بن ویکتور به شخصیت خود عمق می بخشد و او را با ویژگی های عجیب و غریب، مانند آواز خواندن برای یک قربانی اسیر، منفور و در عین حال جذاب می کند. با این حال، برخی از قهرمانان داستان، مانند سام با پیشینه وکیلی که تبدیل به قاتل شده است، می توانند از توسعه بیشتر بهره ببرند. در اصل، «The collective» یک فیلم هیجان‌انگیز است که وارد قلمروی پیشگامانه نمی شود، اما اکشن و هیجانی را که بینندگان به دنبال آن هستند ارائه می کند. دانلود فیلم The Collective 2023 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد میشه. برخلاف سایر فیلم های بحث برانگیز با موضوعات مشابه، از هر گونه ادعایی مبنی بر اینکه بر اساس رویداد های واقعی ساخته شده اند، اجتناب می کند و به مخاطبان اجازه می دهد بدون رزرو از آن لذت ببرند. سرعت فیلم و تدوین، که گهگاه به نظر می رسد متلاطم است، یک نقص بزرگ است.  توانایی مخاطب برای غوطه ور شدن کامل خود در داستان می تواند با انتقال ناگهانی صحنه مختل شود. در حالی که صحنه های دیگر در جزئیات کمتر مهم باقی می مانند، برخی از لحظات حیاتی با عجله از بین می روند و ریتم و جریان فیلم را مختل می کنند. نحوه رسیدگی به موضوع قاچاق انسان از جهاتی دیگر از پتانسیل آن کمتر است. فیلم به این مشکل نگران کننده اشاره گذرا می کند و آن را چیزی بیش از یک صحنه برای صحنه های اکشن تلقی می کند. به دلیل فقدان درایت و ظرافت در رسیدگی به چنین موضوع ظریفی، فرصتی برای فیلم از دست رفت تا تفسیری تحریک آمیز در مورد موضوع ارائه دهد. فیلم The Collective تلاش می کند تا داستانی مهیج با رمز و راز و دسیسه ارائه دهد. بازی روبی رز ستودنی است و سکانس های اکشن به طرز ماهرانه‌ای اجرا شده اند، اما عدم اصالت فیلم، توسعه ضعیف شخصیت ها و استفاده ناکافی از بازیگران آن، در مجموع یک تجربه تماشایی بی‌نظیر را ایجاد می کند.  آدمکش ها و قاچاق انسان پتانسیل داستانی متقاعد کننده و قابل تامل را ارائه می دهند که هنوز گفته نشده است. در عوض، فیلم به کلیشه های بیش از حد استفاده شده منحرف می شود و بینندگان را مشتاق چیزهای اصلی تر و جذاب تر می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.