دانلود فیلم
Puppy Love پاپی لاو

1063 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 3631
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Puppy Love (پاپی لاو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Puppy Love (پاپی لاو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

خلاصه فیلم Puppy Love 2023

پس از اولین قرار فاجعه بار، نیکول یک دختر وحشی و مکس که مضطرب اجتماعیه بهم قول میدن شماره همدیگه رو پاک کنن و از هم دور بمونن، تا زمانی که دست سرنوشت دوباره اون دو رو بهم میرسونه و متوجه می شوند که سگ هاشون عاشق همدیگه شدن و حالا سگ ها سر راه این دو نفر قرار گرفته اند...

 

عوامل ساخت فیلم Puppy Love 2023

فیلم Puppy Love یک فیلم سینمایی در ژانر عاشقانه و کمدی محصول سال 2023 کشور آمریکا است. این فیلم در 18 اگوست به کارگردانی مشترک ریچارد آلن رید و نیکلاس فابیانو و نویسندگی گرگ گلینا و پیتر استاس منتشر شد. در فیلم Puppy Love 2023 بازیگرانی چون لوسی هیل در نقش نیکول، گرانت گاستین در نقش مکس، جین سیمور در نقش مایکل هیچکاک به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Puppy Love 2023

این فیلم در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد. فیلم Puppy Love 2023 که یک ساعت و 20 دقیقه طول می کشد، دارای تمام عناصر «کلیشه ای یک فیلم کمدی عاشقانه» است. برای دانلود فیلم Puppy Love 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کار بازیگران خوب به نظر می رسد. داستان و طرح داستان که جزئیات توسعه احساسات عاشقانه بین افراد متفاوت را ارائه می دهد و داستان عمدتا به راحتی مشکلات قابل حل را ارائه می دهد. در فیلم پاپی لاو ۲۰۲۳ در نهایت، نیکول و مکس به دلیل مشکلات اجاره با هم نقل مکان می کنند و یک پویایی «زوج عجیب» را راه اندازی می کنند.  فیلم Puppy Love کلیشه ای خالص است، از زمانی که شخصیت ها متوجه می شوند که باید استعدادهای خود را دنبال کنند تا پایانی که بینندگان را به دنیای آشفته تولد سگ می آورد. با اضافه کردن تعداد زیادی از محصولات و عدم وجود شیمی واقعی بین سرنخ ها، فیلم به یک نشست پرزحمت تبدیل می شود و نمی خواهد برای شگفت انگیز و دوست داشتنی بودن تلاش کند. وب سایت آی ام دی بی به فیلم Puppy Love نمره ۶.۴ از ده را بدست آورد. دانلود فیلم Puppy Love 2023 به طرفداران ژانر کمدی عاشقانه پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.