دانلود فیلم
The Retirement Plan طرح بازنشستگی

507 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2700
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Retirement Plan (طرح بازنشستگی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Retirement Plan (طرح بازنشستگی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم طرح بازنشستگی 2023

هنگامی که اشلی و دختر جوانش سارا در یک کار جنایی که زندگی آنها را به خطر می اندازد گرفتار می شوند، او به پدری که از او دور شده است مت، که در حال حاضر زندگی یک ادم بازنشسته ساحلی در جزایر کیمن را می گذراند، روی می آورد. در طرح بازنشستگی، زمانی که اشلی (اشلی گرین) و دختر جوانش سارا (تالیا کمپبل) در یک کار جنایی که زندگی آنها را به خطر می اندازد گرفتار می شوند، او به تنها کسی که می تواند کمک کند - پدرش مت (نیکلاس کیج) - متوسل می‌شود. که در حال حاضر زندگی یک ادم بازنشسته ساحلی در جزایر کیمن را دارد...

 

عوامل ساخت فیلم The Retirement Plan 2023

فیلم طرح بازنشستگی (به انگلیسی: The Retirement Plan) یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج و جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی تیم براون است. نیکلاس کیج، ران پرلمن و اشلی گرین بازیگران این فیلم هستند.  در 15 سپتامبر 2023 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بودجه تخمین زده شده بیشتر از ۲۰ میلیون دلاری داشته ولی در باکس آفیس شکست خورد و تنها به ۷۴۵ هزار دلار فروش دست پیدا کرد. در این فیلم بازیگرانی چون نیکلاس کیج در نقش مت، اشلی گرین در نقش اشلی، ران پرلمن در نقش بوبو، جکی ارل هیلی در نقش دونی و جوئل دیوید مور در نقش فیتزسیمونز به ایفای نقش می پردازند. تهیه شده توسط ویلیام جی. سانتور، مدیر عامل شرکت بهره وری مدیا و نیکلاس تاباروک، رئیس داریوس فیلمز، که قراردادی چند تصویری با مقامات محلی جزایر کیمن دارند. این فیلم در سال 2021 در جزایر کیمن فیلمبرداری شد.

 

عملکرد فیلم The Retirement Plan

فیلم طرح بازنشستگی در 15 سپتامبر 2023 در ایالات متحده منتشر شد. قبلاً قرار بود در 25 آگوست 2023 منتشر شود. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود از 1175 سالن سینما 745000 دلار به دست آورد، که بدترین مجموع تا به حال برای یک اکران گسترده برای فیلم های نیکلاس کیج است. برای دانلود فیلم The Retirement Plan با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 63 درصد از نظرات 8 منتقد، با میانگین نمره 5.9 از 10 را بدست آورده است. فیلم نیت خوبی دارد و آشناست. فقط کمی از لمس امروزی خارج شده است. اگر این در مورد نسل های قدیمی تر بود که تلاش می کردند در دنیایی که مشخصاً دیگر درک نمی کنند، در اوج بمانند. نیکلاس کیج صدای کمدی منحصر به فردی دارد که کاش می توانستیم بیشتر و عمیق تر ببینیم. دانلود فیلم طرح بازنشستگی و تماشای آن می تواند زمان لذت بخشی باشد، اگر منتظر یک قتل پراکنده با دیالوگ های آنقدر بد باشید که ظاهراً خنده دار باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-06 15:55:40
    یه تحلیلی نوشتین روش کلا نظرم برگشت 😂😂😂
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.