دانلود فیلم
Bottoms باتمز

1415 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16367
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bottoms (باتمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Bottoms (باتمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Bottoms 2023

پی جی و جوزی دو دوست صمیمی لزبین در دبیرستان راکبریج فالز در حومه نیواورلئان هستند که هرگز رابطه جنسی نداشته اند. در آغاز سال تحصیلی خود، پی جی و جوزی، به همراه دوستشان هیزل، در نمایشگاه محلی شرکت می کنند، جایی که شاهد مشاجره ایزابل و دوست پسرش جف، مدافع وایکینگ های راکبریج فالز هستند...

 

عوامل ساخت فیلم Bottoms 2023

فیلم Bottoms یک فیلم سینمایی کمدی طنز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی اما سلیگمن، بر اساس فیلمنامه ای است که او با ریچل سنوت نوشته است. سنوت، آیو ادبیری، روبی کروز (در اولین فیلم بلندش)، هاوانا رز لیو، کایا گربر، نیکلاس گالیتزین، مایلز فاولر، داگمارا دومینچیک و مارشون لینچ در آن بازی می کنند و دو دختر دبیرستانی (سنوت و ادبیری) را دنبال می کنند. در فیلم Bottoms 2023 بازیگرانی چون ریچل سنوت در نقش پی جی، آیو ادبیری در نقش جوزی، روبی کروز در نقش هیزل کالاهان، هاوانا رز لیو در نقش ایزابل، کایا گربر در نقش بریتنی و نیکلاس گالیتسین در نقش جف به ایفای نقش می پردازند.  فیلم Bottoms سومین همکاری سلیگمن و سنوت پس از فیلم کوتاه شیوا بیبی 2018 و اقتباس بلند بلند او در سال 2020 است. سلیگمن در حالی که آن فیلم را تبلیغ می کرد، پروژه بعدی خود را به عنوان یک کمدی دگرباشان دبیرستانی به سبک تابستان داغ آمریکا، اما بیشتر برای مخاطبان جن-Z عجیب توصیف کرد. فیلمبرداری قرار بود در نیواورلئان بین 18 آوریل و 27 مه 2022 انجام شود. در 12 سپتامبر 2022، نیویورک تایمز تایید کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است. سنوت این فیلم را اینگونه توصیف کرد: «دو دختر در یک شهر کلاسیک فوتبال آمریکا که یک باشگاه مبارزه را به بهانه توانمندسازی زنان راه اندازی می کنند، اما در واقع به این دلیل است که بتوانند با تشویق کنندگان رابطه جنسی داشته باشند».

 

عملکرد فیلم Bottoms 2023

فیلم Bottoms برای اولین بار در South by Southwest در 11 مارس 2023 و در ایالات متحده در 25 اوت 2023 توسط Metro-Goldwyn-Mayer منتشر شد. برای دانلود فیلم Bottoms با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، با تحسین خاص کارگردانی و بازی بازیگران آن مواجه شد. این فیلم با بودجه ساخت 11.3 میلیون دلاری، 11.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 93 درصد را بر اساس بررسی های 168 منتقد، با میانگین نمره 7.8 از 10 را بدست آورد. دانلود فیلم Bottoms به طرفداران ژانر کمدی دبیرستانی با مضمون دگرباشان جنسی پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «فیلم Bottoms یک کمدی کلاسیک دبیرستانی است که هم به روز و هم نوستالژیک است.» متاکریتیک، امتیاز 77 از 100 را به فیلم اختصاص داد. این فیلم بر اساس نقد 39 منتقد، نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. Valerie Complex of Deadline اجراهای اصلی و کارگردانی سلیگمن را تحسین کرد، اما در فیلمنامه ایراداتی پیدا کرد و در نهایت نتیجه گرفت: «فیلم Bottoms سرگرم کننده است، اما با برخی تغییرات جزئی، این می توانست کاوش حماسی ای در دوران خاکستری نوجوانی باشد».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.