دانلود فیلم
RoboCop پلیس آهنی

758 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 236274
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم RoboCop (پلیس آهنی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم RoboCop (پلیس آهنی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

خلاصه فیلم RoboCop 2014

در سال 2028، شرکت چند ملیتی OmniCorp با معرفی نیروهای حافظ صلح روباتیک که قادر به حفظ نظم و قانون هستند، انقلابی در جنگ ایجاد کرد. سلرز با آگاهی از اینکه اکثر آمریکایی‌ها با استفاده از سیستم‌های نظامی در جوامع خود مخالف هستند، از دکتر دنت نورتون و تیم تحقیقاتی‌ اش می‌خواهد که جایگزینی ارائه دهند. نتیجه پیشنهادی برای یک افسر پلیس سایبورگ است...

 

عوامل ساخت فیلم روبوکاپ 2014

فیلم RoboCop یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، علمی-تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی خوزه پادیلها و نویسندگی جاشوا زتومر، ادوارد نویمایر و مایکل ماینر منتشر شد. فیلم RoboCop یک بازسازی از فیلم 1987 و چهارمین قسمت از فرنچایز RoboCop است.  در این فیلم جوئل کینامن به عنوان شخصیت اصلی به ایفای نقش پرداخته و گری اولدمن، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، ابی کورنیش، جکی ارل هیلی، مایکل کی ویلیامز، جنیفر ایهل و جی باروچل در نقش های فرعی حضور دارند.  داستان در سال 2028 اتفاق می افتد، یک کارآگاه به شدت مجروح می شود و به یک افسر پلیس سایبورگ تبدیل می شود که برنامه هایش مرز بین انسان و ماشین را محو می کند. کمپانی Screen Gems اولین بار در سال 2005 نسخه بازسازی شده را اعلام کرد، اما یک سال بعد متوقف شد. دارن آرنوفسکی و دیوید سلف به ترتیب کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برای اکران آزمایشی در سال 2010 بر عهده داشتند. ساخت فیلم بارها به تعویق افتاد و پادیلها در سال 2011 قرارداد امضا کرد. اما سپس به فوریه 2014 تغییر یافت. شخصیت های اصلی از مارس تا ژوئیه 2012 انتخاب شدند. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2012 در تورنتو و ونکوور در کانادا انجام شد.

 

عملکرد فیلم RoboCop 2014

کمپانی Sony Pictures Releasing فیلم RoboCop را در 12 فوریه 2014 در ایالات متحده منتشر کرد. این فیلم نقد های متفاوتی دریافت کرد و به طور منفی با فیلم اصلی مقایسه شد. در مقابل بودجه 100 تا 130 میلیون دلاری، 242.6 میلیون دلار به دست آورد. فیلم Robocop در 3372 سینما در ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم RoboCop 2014 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم RoboCop بررسی های متفاوتی دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 221 نقد، امتیاز تایید 49% و میانگین نمره 5.6 از 10 را بدست آورد. انجمن انتقادی این سایت می گوید: «در حالی که خیلی بهتر از آنچه می توانست باشد، بازسازی RoboCop خوزه پادیلها نتوانست پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه اصلی ارائه دهد.» دانلود فیلم RoboCop 2014 به طرفداران ژانر اکشن و علمی تخیلی پیشنهاد می شود. این فیلم بر اساس نقد 41 منتقد دارای نمره 52 از 100 است که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.