دانلود فیلم
The Swan قو

447 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11221
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Swan (قو) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور
دانلود فیلم The Swan (قو) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور

خلاصه فیلم The Swan 2023

داستان یک داستان ساده است و حول محور پسر کوچکی می چرخد ​​که توسط دو قلدر شکنجه می شود که با پیشرفت فیلم خطرناک تر و دیوانه تر می شوند. روایتی که توسط روپرت فرند روایت می‌شود، به سرعت پیش می‌رود و بیشتر شبیه یک تولید صحنه است و سبک مینیمالیستی آن تا حدی دلیل جذابیت این داستان است. با این حال، این تصاویر است که شما را مسحور و چسبانده به صفحه نمایش نگه می دارد.  تمام ترفند های معمول اندرسون در اینجا آمده است، از جمله استفاده های عالی از رنگ و عکس های دوربین تریپی و جذاب که طیف وسیعی از تکنیک های مختلف را به نمایش می گذارد.

 

عوامل ساخت فیلم کوتاه The Swan

فیلم کوتاه The Swan در واقع همان فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar (39 دقیقه) را دنبال می کند که بندیکت کامبربچ (در نقش هنری شوگر) و رالف فاینس (در نقش رولد دال) در آن بازی می کنند. این اولین نمایش جهانی خود را در ونیز انجام داد و اولین موردی بود که در نتفلیکس در روز چهارشنبه 27 سپتامبر منتشر شد. خود فیلم The Swan 2023 توسط فیلم Ratcatcher دنبال می شود.  آنها همراه با فیلم Poison (که در روز شنبه منتشر شد) یک Dahl-omnibus منظم 90 دقیقه ای را تشکیل می دهند. فیلم های کوتاه The Swan، The Ratcatcher، Poison و Henry Sugar بخشی از یک مجموعه فیلم کوتاه فوق العاده از وس اندرسون (کارگردان فیلم Fantastic Mr. Fox) هستند که بر اساس داستان های رولد دال ساخته شده است و یک ردیف از استعدادهای قاتلان را در آن بازی می کنند، از جمله بندیکت کامبربچ، رالف فاینس، روپرت فرند، دو پاتل و آسا جنینگز. فیلم The Swan (17 دقیقه) در مورد پسر کوچک اما باهوشی به نام پیتر واتسون (آسا جنینگز) است که توسط دو پسر بزرگتر دیگر اسیر می شود و او را قلدری و حتی شکنجه می کنند. مانند همه فیلم های ترسناک خوب (روان شناختی)، بی رحمی آن بیشتر تحسین برانگیز است. داستان توسط پیتر بزرگسال (روپرت فرند) روایت می شود. فیلم The Swan که هوشمندانه لایو اکشن را با انیمیشن ترکیب می کند، همه علائم تجاری معمول اندرسون را دارد، مانند طراحی بصری قوی، عشق به تقارن و صحبت کردن مستقیم مردم با دوربین، به طوری که گاهی اوقات بیشتر شبیه یک کتاب است. خواندن بیشتر از یک فیلم متحرک واقعی است، اما سبک بصری اندرسون آنقدر غنی است که می توانید با هر تماشا چیزهای جدیدی کشف کنید. با این حال، می دانم که چرا مردم می توانند کمی از سبک متمایز فیلمساز ناراضی باشند. در طول دهه گذشته، او آنقدر آن را کامل کرده است که برخی از فیلم‌های اخیرش کمی قابل پیش بینی شده اند. با این حال، او استاد واقعی هنر خود است و اگر وس اندرسون را دوست دارید، دلایل زیادی برای دیدن فیلم The Swan و سایر اقتباس های دال که او برای نتفلیکس ساخته است وجود دارد.

 

عملکرد فیلم The Swan 2023

مضامینی که این داستان با آن ها بازی می کند در نهایت به آزادی، استقامت و ایمان می پردازد. این را می توان بارها در طول روایت مشاهده کرد و در اینجا به خوبی به تصویر کشیده شده است. البته موتیف قو و پرواز از نکات مهم اینجاست و این به خوبی در این فیلم کوتاه به تصویر کشیده شده است. برای دانلود فیلم The Swan 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در نهایت، The Swan یک فیلم کوتاه است که به خوبی نوشته شده و به خوبی تولید شده است. این سبک وس اندرسون را در همه جا دارد و کاملاً به باز کردن بال‌هایش و ارتقاء به ارتفاعات جدید کمک می کند. فیلم کوتاه The Swan 2023 محصول وس اندرسون یک فیلم کوتاه سورئال و لذت بخش است. داستان از داستان رولد دال با همین نام اقتباس شده است. با الهام از گزیده روزنامه ای که دال نزدیک به 30 سال در چمدان خود حمل می کرد. فیلم «قو» کیفیت تیره تری نسبت به «داستان شگفت انگیز هنری شوگر» دارد، اگرچه برخی از بازیگران و ویژگی‌های این فیلم کوتاه را حفظ می‌کند. دانلود فیلم The Swan 2023 به طرفداران کارگردان اندرسون مانند فیلم آقای روباه شگفت انگیز پیشنهاد میشه. رالف فاینس بار دیگر نقش دال را بازی می کند که هر از گاهی از کولی ها بیرون می آید، اما بخش عمده ای از مسئولیت های بازیگری در اینجا بر عهده همکار سابق اندرسون با The French Dispatch، روپرت فرند است که نقش راوی و نسخه ای قدیمی تر از قهرمان داستان را بازی می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.