دانلود فیلم
Poison زهر

515 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11653
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Poison (سم) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Poison (سم) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم کوتاه زهر 2023

داستان فیلم کوتاه Poison 2023 توسط رولد دال در ژانویه 1950 نوشته شد. یکی از شخصیت های اصلی، وودز، نام یکی از خلبانان اسکادران 80 RAF است که در جریان نبرد آتن کشته شد.  وودز به عنوان لنگر اصلی داستان، داستان عجیبی را روایت می کند که در آن مردی به نام هری در تخت گیر کرده است. متأسفانه، یک مار سمی تصمیم گرفته است که روی شکم هری بخوابد و در صورت گزیده شدن او را از حرکت ناتوان می کند. با توجه به اینکه این مارها به خاطر انتقال یکی از کشنده ترین زهرها بدنام هستند، دکتر گاندربای باید بیاید و راه حلی بیابد.

 

عوامل ساخت فیلم Poison 2023


فیلم های کوتاه The Swan، The Ratcatcher، Poison و Henry Sugar بخشی از یک مجموعه فیلم کوتاه فوق العاده از وس اندرسون (کارگردان فیلم Fantastic Mr. Fox) هستند که بر اساس داستان های رولد دال ساخته شده است. مجموعه رولد دال بازگشته است و این بار نوبت Poison است، یک فیلم کوتاه تخیلی و سرگرم کننده که استعداد های Dev Patel، بندیکت کامبربچ، رالف فاینس و بن کینگزلی را گرد هم می آورد. داستان ساده است، اما نحوه روایت این داستان و کار بسیار هوشمندانه دوربین و طراحی صدای همراه آن، واقعاً به ارتقای این داستان به اوج جدیدی کمک می کند. وسلی ولز اندرسون یک فیلمساز آمریکایی است. فیلم های او به خاطر تقارن، غیر مرکز بودن و سبک های بصری و روایی متمایزشان شناخته می شوند و برخی از منتقدان از او به عنوان نمونه ای از نویسنده مدرن یاد می‌کنند.  سه فیلم او، The Royal Tenenbaums (2001)، پادشاهی طلوع ماه (2012)، و هتل بزرگ بوداپست (2014) در نظرسنجی سال 2016 بی بی سی فرهنگ در مورد بهترین فیلم ها از سال 2000 ظاهر شدند.

 

عملکرد فیلم Poison 2023

روایت به سرعت پیش می رود و در طول 15 دقیقه زمان اجرا، وس اندرسون از تمام ترفند های موجود در کارنامه خود استفاده می کند تا این نمایش را به یک نمایش بصری تبدیل کند. این حس آشنای تولید تئاتر در اینجا به وفور وجود دارد، با دوربین هوشمندانه و طراحی صدای عالی. فیلم Poison 2023 بدون شک خلاقانه ترین فیلم کوتاه در بین تمام فیلم های کوتاه منتشر شده در این مجموعه رولد دال است. برای دانلود فیلم Poison 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. دیالوگ ها تند است، طراحی بصری و صدا عالی است و داستان ساده اما لایه ای است و اجازه می دهد تا زمانی که داستان به پایان می رسد، فکر کنید این یکی دیگر برنده است. با احتساب همان بازیگرانی که در سه داستان دیگر این مجموعه گلچین بر اساس داستان های کوتاه رولد دال ساخته شده اند، این بار نمایشی پر از تعلیق است که گویی در یک عروسک خانه، بسیار متلاشی شده است. فیلم کوتاه «زهر» این چهار داستان را که از نظر بصری و سبکی انسجام دارند، به پایان می رساند. هر چهار آنها پارامترها و فرمول بندی های روایی یکسانی دارند، همان سبک کمدی که در نهایت می خواهند پیچیدگی های روایی داستان را به ما نشان دهند نه اینکه ما را در خود داستان غرق کنند. دانلود فیلم Poison 2023 به طرفداران کارگردان اندرسون و فیلم هایی نظیر فیلم آقای روباه شگفت انگیز پیشنهاد می شود. وس اندرسون، یک کارگردان ستاره، از این وضعیت آگاه است و از نشان دادن خود دریغ نمی کند، زیرا می داند که موفقیت فیلم هایش در سبک اوست نه داستان هایش و آن را به ستاره واقعی نمایش تبدیل می کند. اندرسون، مدیر عالی قاب بندی و فیلمبرداری، بار دیگر با گفتمان درون کادر بازی می کند. گویی در یک نمایشگاه هنری، بوم نقاشی را به ما نشان می دهد. هر فریم، یک تصویر فوق العاده در هر شات. شاید با صحبت از نقاشی و تأمل بر بوم در گذر زمان، این اثری که اندرسون می سازد در داستان هایش تکراری شود، که در نهایت چیز زیادی نمی گوید، اما می توانیم شاهد تکامل سبک از طریق رنگ باشیم. فیلم «زهر» فرصتی است برای اندیشیدن به تکامل سبک اندرسون، که اگر آن را از «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» مشاهده کنیم، خود تحولی را در چهار فیلم کوتاه ارائه می‌کند. فیلم Poison نقطه اوج سرد و چشمک سرد کارگردانی است که با گفتن آن "چیزی بیشتر" از طریق تصویر و تکامل رنگ و کادربندی بازی می کند. پایانی سرد و خشک برای این سری فیلم بر اساس داستان های کوتاه رود دال، که بار دیگر نشان می دهد که اندرسون فراتر از داستان هایی است که می گوید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.