دانلود فیلم
The Dictator دیکتاتور

1606 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 328238
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Dictator (دیکتاتور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Dictator (دیکتاتور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Dictator 2023

به مدت 40 سال، ایالت خیالی وادیه در شمال آفریقا، توسط دریاسالار ژنرال حفاظ علادین، یک دیکتاتور کودکانه، جنسیت گرا، ضد غربی و یهودستیز اداره می شود. پس از تصمیم شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله نظامی، علادین برای سخنرانی در شورا به مقر سازمان ملل در شهر نیویورک می رود...

 

عوامل ساخت فیلم The Dictator 2023

فیلم دیکتاتور یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه و طنز سیاسی محصول سال 2012 است که توسط ساشا بارون کوهن به عنوان چهارمین فیلم بلند او در نقش اصلی نوشته شده است.  کارگردانی این فیلم بر عهده لری چارلز است که پیش از این فیلم های ساختگی بارون کوهن، بورات و برونو را کارگردانی کرده بود. بارون کوهن، در نقش دریاسالار ژنرال آلادین، دیکتاتور جمهوری خیالی وادیا که از ایالات متحده بازدید می کند، در کنار آنا فاریس، بن کینگزلی و جیسون مانتزوکاس با حضور نامشخص جان سی ریلی و گری شانلینگ، بازی می کند. جف شافر و دیوید مندل تهیه کنندگان این فیلم گفتند که شخصیت بارون کوهن از دیکتاتورهای واقعی مانند کیم جونگ ایل، ایدی امین، معمر قذافی، ژان‌بدل بوکاسا، موبوتو سسه سکو و ساپارمورات نیازوف الهام گرفته شده است. تیتراژ آغازین فیلم به طعنه ای آن را «به یاد عاشقانه» به کیم جونگ ایل تقدیم می کند. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و 179 میلیون دلار فروخت. پارامونت پیکچرز این فیلم را به عنوان «داستان قهرمانانه یک دیکتاتور آفریقای شمالی توصیف کرد که جان خود را به خطر انداخت تا اطمینان حاصل کند که دموکراسی هرگز به کشوری که عاشقانه سرکوب می کند نمی آید.» پارامونت گفت که این فیلم از رمان زبیبه الهام گرفته شده است. پادشاه توسط صدام حسین دیکتاتور عراق، اگرچه نیویورک تایمز بعداً گزارش داد که این یک اقتباس نیست. کریستن ویگ و جیلیان جیکوبز برای نقشی که آنا فارس در نهایت بازی کرد و به گفته ورایتی "نیاز به مهارت های بداهه پردازی قوی دارد" در نظر گرفته شده بودند. بارون کوهن که در این فیلم نقش افواد را نیز ایفا می کند، اساساً بازی خود را بر اساس معمر قذافی لیبیایی استوار کرد. این فیلم به کیم جونگ ایل تقدیم شده است. مراکش به عنوان محل فیلمبرداری فیلم دیکتاتور در نظر گرفته شده بود. عکسبرداری لوکیشن در Plaza de España در سویا و در جزیره Fuerteventura، اسپانیا و در شهر نیویورک از ژوئن تا اوت 2011 انجام شد. بارون کوهن گفت که سازمان ملل به او اجازه فیلمبرداری از صحنه های داخل مقر سازمان ملل را نداد و مدعی شد که این موضوع را اینگونه توضیح داده اند که "ما نماینده بسیاری از دیکتاتور ها هستیم و آنها با این تصویر از آنها بسیار عصبانی خواهند شد، بنابراین شما نمی توانید در آنجا فیلمبرداری کنید." اگرچه آلادین به عنوان یهودستیز به تصویر کشیده می شود و می خواهد اسرائیل را نابود کند، زبانی که او در طول فیلم صحبت می کند در واقع عبری است، زیرا بارون کوهن خود یهودی است.

 

عملکرد فیلم دیکتاتور 2023

وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس نقد 222 منتقد، امتیاز تایید 57% و میانگین نمره 5.90 از 10 را به فیلم می دهد. برای دانلود فیلم دیکتاتور 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن انتقادی این سایت نوشتند: «دیکتاتور بسیار ناهموار اما به طور مداوم تحریک آمیز، ورودی مناسبی در ژانر کمدی پولی-اسلپ استیک است.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 41 نقد، امتیاز 58 از 100 را دریافت کرد، که نشان دهنده "بررسی های ترکیبی یا متوسط" است. دانلود فیلم The Dictator 2012 به طرفداران ژانر کمدی سیاه و طنز سیاسی و مسائل سیاسی پیشنهاد میشه. راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز به فیلم سه ستاره از چهار ستاره داد و گفت: "دیکتاتور خنده دار است، علاوه بر اینکه فحاشی، منزجر کننده، مبتذل، زمخت و غیره است. در سخنرانی درباره دیکتاتوری‌ها، طنزهای سیاسی بی‌رحمانه‌ای انجام می‌دهد.» چندین بررسی اشاره کردند که فیلم برادران مارکس در سال 1933، سوپ اردک، الهام بخش بخش‌هایی از فیلم بارون کوهن در سال 2012 بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.