دانلود فیلم
Quiz Lady کوییز لیدی

561 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14371
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Quiz Lady (کوییز لیدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Quiz Lady (کوییز لیدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Quiz Lady 2023

آن، یک زن سخت زخمی و شیفته نمایش بازی، باید با خواهر آشفته اش جنی گرد هم بیاید تا به پرداخت بدهی های قمار مادرشان کمک کند.  هنگامی که سگ مورد علاقه آن ربوده می شود، آنها باید برای به دست آوردن پول مورد نیاز خود راهی سفری بین المللی شوند. برای انجام این کار، آنها باید با تبدیل کردن او به قهرمان نمایش بازی که همیشه قرار بود باشد، از مجموعه مهارت های آن بهره ببرند...

 

عوامل ساخت فیلم کوییز لیدی 2023

فیلم Quiz Lady یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جسیکا یو و نویسندگی جن دی آنجلو است. در این فیلم آکوافینا، ساندرا اوه، جیسون شوارتزمن، هالند تیلور، تونی هیل، جان "دامبفاوندد" پارک و ویل فرل به ایفای نقش پرداخته اند. فرل، آکوافینا، و اوه به همراه جسیکا البام، مگی هاسکینز، ایتای ریس و دی آنجلو به عنوان تهیه کنندگان فیلم نیز حضور داشتند. در این فیلم آکوافینا در نقش آن یام، ساندرا اوه در نقش جنی یام، ویل فرل در نقش تری مک‌تیر، هالند تیلور در نقش فرانسین و جیسون شوارتزمن در نقش ران هیکوک هنرنمایی می کنند. در اکتبر 2020، اعلام شد که یک فیلم کمدی بدون عنوان در نتفلیکس در حال ساخت است که جن دی آنجلو فیلمنامه آن را می نویسد و ساندرا اوه و آکوافینا بازی می کنند. در دسامبر 2021، طبق گزارش ها، نتفلیکس این فیلم را ترک کرد و حقوق توسط استودیو قرن بیستم خریداری شد. جسیکا یو نیز قرار بود کارگردانی کند. قرار بود ویل فرل و جسیکا البام فیلم را تحت پرچم تولیدات گلوریا سانچز با Artists First تولید کنند. الکس براون به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کرد.  سارا شپرد برای قرن بیستم بر این فیلم نظارت داشت. فیلمبرداری اصلی در 7 ژوئن 2022 آغاز شد و انتظار می رفت تا 22 ژوئیه همان سال ادامه داشته باشد و فیلمبرداری در لس آنجلس و نیواورلئان انجام شود. با شروع تولید، هالند تیلور، جیسون شوارتزمن، تونی هیل و فرل برای بازی در این فیلم مشخص شدند. در 9 سپتامبر 2023، مشخص شد که بازیگر پل روبنس (که در 30 ژوئیه 2023 درگذشت) پس از مرگ به عنوان خودش در یک فیلم کوتاه ظاهر می شود. در ژوئن 2022، گزارش شد که فیلم برای اکران توسط استودیو قرن بیستم به عنوان یک فیلم اصلی هولو در ایالات متحده برنامه ریزی شده بود. در ژوئیه 2023، عنوان فیلم به عنوان Quiz Lady با تاریخ اکران 3 نوامبر 2023 مشخص شد.

 

عملکرد فیلم Quiz Lady 2023

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 9 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 78 درصد را براساس نقد 60 منتقد، با میانگین نمره 6.4 از 10 بدست آورد. برای دانلود فیلم Quiz Lady 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن این وب سایت چنین است: «ویژگی های فیلم Quiz Lady به کمدی جسیکا یو کمک می کند تا بر نوسان های دوره ای خود غلبه کند و بسیار خنده دار و صمیمانه بنظر برسد.» متاکریتیک به این فیلم نمره 59 از 100 را بر اساس نظر 10 منتقد داد که نشان دهنده بررسی "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Quiz Lady به کسانی که دنبال یک سرگرمی اخر هفته و کمدی آمریکایی هستند پیشنهاد میشه. اگر به دنبال یک کمدی نسبتاً مؤثر هستید که خنده های ملایمی را به شما تحمیل کند، مطمئناً فیلم «quiz lady» ارزش دیدن دارد. برخی از طنزها هوشمندانه هستند. بخش های دیگر کمی قابل پیش بینی هستند و مقدار زیاد آن مسلماً عمومی است اما awkwafina و sandra oh یک شیمی دوست داشتنی ارائه می کنند که با وجود اینکه فیلمنامه جن دی آنجلو اغلب به سمت خط ساده منحرف می شود و تلاش های آشنا برای طنز موقعیتی، موفق می شود این خط داستانی را ارتقا دهد. با این حال، "quiz lady" یک بازیگر نقش مکمل دارد که به نفع آن کار می کند. هالند تیلور شماره سه قوی است و ویل فارل و جیسون شوارتزمن هر دو نوع شوخ طبعی خود را به ارمغان می آورند تا آثار کوچکی در این کمدی سریع به جا بگذارند.  این یک ساعت آسان است، و صرف نظر از اینکه بدانیم این داستان به کجا ختم می شود، قوس های سرنخ ها چگونه پیشرفت می کنند و بخش عمده ای از شوخ طبعی که کمی بیش از حد اجباری احساس می شود، «quiz lady» به اندازه ای محتوا ارائه می کند که منجر به قهقهه هایی می شود که تا صبح که از خواب بیدار می شوید اکثریت آن را فراموش کرده اید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.