دانلود فیلم
In Love and Deep Water در عشق و اعماق آب

735 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 549
10
/
4.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم In Love and Deep Water (در عشق و اعماق آب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم In Love and Deep Water (در عشق و اعماق آب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم In Love and Deep Water 2023

سوگورو اوبوکاتا (ریو یوشیزاوا) به عنوان پیشخدمت در کشتی تفریحی لوکس غول پیکر MSC Bellissima کار می کند. این کشتی در حال حاضر به سمت دریای اژه در حرکت است.  در طول این سفر، سوگورو اوبوکاتا با مسافر مرموز چیزورو بانجاکو (آئوی میازاکی) ملاقات می کند. آنها درگیر پرونده قتلی می شوند که در کشتی کروز اتفاق می افتد.

 

عوامل ساخت فیلم In Love and Deep Water

فیلم In Love and Deep Water یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، معمایی و عاشقانه به کارگردانی یوسوکه تاکی و نویسندگی یوجی ساکاموتو محصول سال 2023 کشور ژاپن توسط نتفلیکس منتشر شد. در یک کشتی تفریحی مجلل عظیم در مسیر دریای اژه، پیشخدمت فداکار سوگورو اوبوکات با زنی مرموز به نام چیزورو بانجاکو روبرو می شود. آنها با هم سعی می کنند مسئله قتلی را که در کشتی اتفاق می افتد را حل کنند.

 

عملکرد فیلم In Love and Deep Water 2023

فیلم In Love and Deep Water در تاریخ 16 نوامبر 2023 از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. فیلم  In Love and Deep Water که «In Love» و «Deep Water» آن را بر اساس بخش هایش از هم جدا می کنند، این پتانسیل را داشت که در صورت داشتن تعادل مناسب در داستان خود، قوی باشند. برای دانلود فیلم In Love and Deep Water با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. با تمرکز بیش از حد روی بخش های اشتباه داستان، نه تنها بر روی سرعت اثر می گذارد، بلکه باعث می شود ما بپرسیم دنبال چه چیزی هستیم. رمز و راز نوشته شده است و در حالی که مدتی را در فیلم می گذراند، تاثیری که باید ندارد. اگر می خواهید به شیمی عاشقانه شایان ستایش بین این دو سرنخ بچسبید، آن را دنبال کنید. در غیر این صورت، شاید خود را به دریا بیندازید و برای سرمایه گذاری بهتر به سمت خشکی شنا کنید. فیلم In Love and Deep Water اکنون به طور انحصاری در نتفلیکس پخش می شود. دانلود فیلم In Love and Deep Water 2023 به طرفداران فیلم های ژاپنی با ژانر کمدی، معمایی و عاشقانه پیشنهاد می شود. در عشق و آب عمیق (Kureiji Kuruzu) به کارگردانی یوسوکه تاکی و نویسندگی یوجی ساکاموتو، شخصیت های خود و ما بینندگان را با رمز و راز عاشقانه اش در آب های بین المللی فرو می برد. در حالی که تیزر تریلر بسیاری از نوید ها و حالات زیبا را نشان می داد، داستان فیلم در دریا گم می شود. با توطئه های عاشقانه، رمزآلود و دیگر توطئه های فرعی که داستان را به انواع مسیرها می کشاند، فقدان تمرکز واضح، تجربه را گل آلود می کند و فیلم را بیش از آنچه لازم است به طول می انجامد. فیلم In Love and Deep Water روی کشتی غول‌پیکر غول‌پیکر لوکس، MSC Bellissima قرار دارد. بر اساس مشتری، بیشتر به سمت افراد ثروتمند و نخبگان گرایش دارد. پس از برخاستن از هوکایدو، برنامه این است که کشتی راهی دریای اژه شود. کلید اطمینان از اینکه از مهمانان به درستی و به موقع مراقبت می شود؟

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.