دانلود فیلم
Freelance آزادکار

780 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9284
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Freelance (آزادکار) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Freelance (آزادکار) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم آزادکار 2023

میسون پتیتس یک نیروی ویژه سابق ارتش ایالات متحده است که پس از یک ماموریت ناموفق برای ترور دیکتاتور پالدونیا، خوان ونگاس، مجروح و از نظر پزشکی مرخص شد.  امروزه پتیتس به عنوان وکیل کار می کند، شغلی که از آن بیزار است. یک روز، یکی از اعضای سابق تیم نیروهای ویژه ارتش، سباستین ارل، به میسون نزدیک می شود، که به او یک شغل امنیتی شخصی با دستمزد بالا پیشنهاد می کند که در آن او باید از روزنامه نگار بدنام کلر ولینگتون محافظت کند، زیرا او برای مصاحبه با ونگاس به پالدونیا می رود. این ماموریت همسرش جنی را ناراحت می کند که نمی خواهد دخترشان کیسی بدون پدر زندگی کند.

 

عوامل ساخت فیلم Freelance 2023

فیلم Freelance یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی پیر مورل و نویسندگی جاکوب لنتز در اولین نویسندگی خود است. در این فیلم جان سینا، آلیسون بری، خوان پابلو رابا و کریستین اسلیتر به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم جان سینا در نقش میسون پتیتس، یک نیروی ویژه ارتش بازنشسته پزشکی و اکنون وکیل، آلیسون بری در نقش کلر ولینگتون، روزنامه نگار، خوان پابلو رابا به عنوان رئیس جمهور خوان ونگاس، کریستین اسلیتر در نقش سباستین ارل، رئیس میسون و نیروهای ویژه سابق ارتش، آلیس ایو در نقش جنی پتیتس، همسر میسون، مارتون چوکاس در نقش سرهنگ یان کوهورست و سباستین اسلاوا در نقش خورخه واسکز هنرنمایی می کنند. فیلم Freelance اولین فیلمنامه نویس تلویزیونی جیکوب لنتز است. این فیلم در 6 اکتبر 2021 با کارگردانی پیر مورل و بازیگر نقش جان سینا معرفی شد. بودجه این فیلم حداقل 40 میلیون دلار گزارش شده است. در ژانویه 2022، آلیسون بری، خوان پابلو رابا، آلیس ایو، مارتون چوکاس و کریستین اسلیتر به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری در 17 ژانویه 2022 در کلمبیا با فیلمبردار تیری آربوگاست آغاز شد.

 

عملکرد فیلم آزادکار 2023

فیلم Freelance توسط Relativity Media در 27 اکتبر 2023 در سینماها اکران شد. در 28 نوامبر 2023 بر روی ویدیوی ممتاز در صورت تقاضا منتشر شد. برای دانلود فیلم Freelance 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم آزادکار در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 7 درصد را بر اساس نقد 28 منتقد، با میانگین نمره 3.1 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «این کمدی، اکشن غم‌انگیز مانند یک کنسرت مستقل واقعی، هیچ مزیتی ندارد.» دانلود فیلم Freelance 2023 به طرفداران جان سینا و فیلم های کمدی اکشن پیشنهاد میشه. متاکریتیک، بر اساس نظر 10 منتقد، امتیاز 24 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی نامطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.