دانلود فیلم
Genie غول چراغ جادو

707 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7772
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Genie با زیرنویس فارسی بدون سانسور (غول چراغ جادو)
دانلود فیلم Genie با زیرنویس فارسی بدون سانسور (غول چراغ جادو)

دانلود فیلم غول چراغ جادو 2023

این فیلم یک کمدی افسانه ای در مورد یک مرد معتاد به کار است که از یک جن جادویی کمک می گیرد تا قبل از کریسمس خانواده خود را به دست آورد.

 

عوامل ساخت فیلم Genie 2023

فیلم غول چراغ جادو یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، فانتزی و کریسمس محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سم بوید و نویسندگی ریچارد کورتیس منتشر شد. فیلم Genie 2023 یک بازسازی از فیلم تلویزیونی بریتانیایی برنارد و جن محصول 1991 است که همچنین توسط کورتیس نوشته شده است.  در این فیلم ملیسا مک کارتی، پاپا اسیدو، دنی بنتون، مارک مارون، جوردین مک اینتاش، لوئیس گوزمان و آلن کامینگ به ایفای نقش پرداخته اند و در 22 نوامبر 2023 در Peacock منتشر شد. در این فیلم ملیسا مک کارتی در نقش فلورا، پاپا اسیدو در نقش برنارد، دنی بنتون در نقش جولی، همسر برنارد، جوردین مک اینتاش در نقش ایو، دختر 7 ساله برنارد و جولی و آلن کامینگ در نقش فلاکسمن، رئیس برنارد هنرنمایی می کنند. در دسامبر 2022، گزارش شد که یونیورسال پیکچرز و عنوان کاری، ملیسا مک کارتی را برای بازی در فیلم نوشته ریچارد کرتیس، که بازسازی فیلم تلویزیونی او در سال 1991 بی بی سی برنارد و جن است، استخدام کرد. در ژانویه 2023، پاپا اسیدو به بازی در مقابل مک کارتی پیوست. آلن کامینگ، که نقش رئیس برنارد را بازی می‌کند، نقش برنارد را در این فیلم تلویزیونی بازی کرد. به کارگردانی سام بوید، فیلمبرداری اصلی در شهر نیویورک در مارس 2023 انجام شد.

 

عملکرد فیلم Genie 2023

این فیلم در 22 نوامبر 2023 در Peacock منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 30 درصد را بر اساس نظرات 10 منتقد، با میانگین نمره 5.6 از 10 بدست آورد. متاکریتیک، بر اساس پنج نقد، امتیاز 31 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای «عموماً نامطلوب» است. برای دانلود فیلم Genie 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. Owen Gleiberman از Variety نوشت: "این مطمئناً یک شیرینی کریسمس سالم از یک فیلم است، بنابراین اگر به دنبال همچین موردی هستید، آن را به یک میان وعده پخش تعطیلات تبدیل کنید. اما آرزوی من این است که ملیسا مک کارتی کمدی بزرگی را که لیاقتش را دارد دریافت کند." دانلود فیلم Genie 2023 به طرفداران ژانر کمدی، فانتزی پیشنهاد میشه. فرانک شِک از هالیوود ریپورتر نوشت: "انصافاً، فیلم به کارگردانی سام بوید، به لطف غریزه های کمیک خوب کورتیس، لحظات سرگرم کننده خود را دارد. اسیدو به خوبی نقش برنارد را کمتر بازی می کند، و بیشتر به دنبال احساسات است تا خنده های ارزان.».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.