دانلود فیلم
The Perfect Christmas کریسمس عالی

252 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 95
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Perfect Christmas (کریسمس عالی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Perfect Christmas (کریسمس عالی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم The Perfect Christmas

کریسمس عالی یک کمدی خانوادگی کریسمسی است که درباره مایکل پرفکت، همسرش دنیس پرفکت و دو فرزندشان دوین و میشل پرفکت است. پرفکت ها یک خانواده آمریکایی هستند که تعطیلات نوستالژیکی را تجربه می کنند که بیشتر در طول شب کریسمس اتفاق می افتد.  این فیلم داستانی ایمان، خانواده و سرگرمی تعطیلات را بررسی می کند. خانواده کامل باید در فصل تعطیلات از طریق ماجراهای ظالمانه، فعالیت های مجرمانه، دوستان شیک و مشکلات دیوانه کننده ای که فرصت آنها را برای "کریسمس عالی" تهدید می کند، عبور کند.

 

عوامل ساخت فیلم کریسمس عالی 2023

فیلم The Perfect Christmas یک فیلم سینمایی در ژانر تعطیلات و کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی آنتونی هکت و تهیه کنندگی کامرون آرنت، جان ایدن، آدانا هکت، آنتونی هکت، فرانسیس کوسیزا و کلوین میچل  منتشر شد. در شب کریسمس، خانواده کامل مجموعه ای از ماجرا های ظالمانه، شوخی ها و فعالیت های مجرمانه را تجربه می کند که ممکن است شانس آنها را در The Perfect Christmas به خطر بیندازد. بسیار خنده دار و با پیامی قوی در مورد چالش های خانوادگی.

 

عملکرد فیلم کریسمس عالی 2022

با ارائه ای لذت بخش و بدون زحمت از بازیگران مرد و زن ارائه شد. پیام این است که چگونه در چنین زمان شادی از سال از طریق آزمایشات پشت سر بگذاریم، بیایید بدانیم این است که باید به عنوان یک خانواده دور هم جمع شویم، قدر دوستان خوب را بدانیم و هرگز پروردگار و ناجی خود را از زندگی خود فراموش نکنیم. برای دانلود فیلم The Perfect Christmas 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هیچ کس کامل نیست، همه ما به لطف نیاز داریم و ناامیدی هایی وجود خواهد داشت، اما هر روز فرصت های جدیدی به ارمغان می آورد. کریسمس کامل واقعا شگفت انگیز بود. این یک فیلم بسیار مورد نیاز در این زمان است.  اگر هنوز فیلم را ندیده اید، لطفا این فیلم را ببینید. به اشتراک گذاشتن معنای واقعی کریسمس ممکن است برای برخی از خانواده ها کمی سخت باشد و اگر شما آن خانواده هستید، فقط می دانید که انتقال معنای واقعی پیام کریسمس برای گوش و قلب آسان بود. دانلود فیلم The Perfect Christmas 2023 به طرفداران ژانر کمدی و مخصوص کریسمس پیشنهاد میشه. فکر می کنم کارگردان بازیگران عالی را برای فیلم های خاص انتخاب کرده است. دختر کوچک فیلم یکی از مواردی است که باید مراقب او بود.  او شگفت انگیز است. پسر فیلم بازیگر دیگری است که معتقدم هالیوود را طوفانی خواهد کرد. امیدوارم هر دو بازیگر با فیلم های مبتنی بر ایمان بمانند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.