دانلود فیلم
Role Play نقش بازی

402 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13235
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Role Play با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم - نقش بازی
دانلود فیلم Role Play با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم - نقش بازی

خلاصه فیلم نقش بازی 2024

اِما یک قاتل قراردادی تحت تعقیب بین المللی است که با نامی جعلی در حومه نیوجرسی زندگی می کند که به مدت 7 سال با دیو ازدواج کرده است. تلاش آنها برای ایفای نقش در هتلی در نیویورک در سالگرد ازدواجشان با هدف "تدوین بخشیدن به ازدواج" زمانی که اِما توسط قاتل دیگری به نام باب کیترمن شناخته می شود، نابود می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Role Play 2024

فیلم نقش بازی یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و اکشن محصول سال ۲۰۲۴ است. این فیلم به کارگردانی توماس وینسنت، نویسندگی ست اوون، تهیه کنندگی اندرو رونا و کالی کوکو ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون کالی کوکو در نقش اما براکت، دیوید اویلوو در نقش دیو براکت، بیل نای در نقش باب کلرمن و کانی نیلسن در نقش گوئن کارور هنرنمایی می کنند. در ژوئیه 2020، اعلام شد که StudioCanal و The Picture Company، فیلمنامه Role Play، یک فیلمنامه با ژانر هیجان انگیز نوشته شده توسط ست اوون، بر اساس ایده اصلی جورج هلر، توسط الکس هاینمن و اندرو رونا را خریده است. در جولای 2021، اعلام شد که کالی کوکو در حال مذاکره برای بازی در این فیلم و همچنین تهیه کنندگی در کنار هاینمن و رونا است. در اکتبر 2021، گزارش شد که توماس وینسنت کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و نقش کوکو به عنوان بازیگر و تهیه کننده نیز تایید شد؛ فیلمبرداری اصلی در جولای 2022 در استودیو بابلزبرگ در برلین، آلمان آغاز شد.

 

عملکرد فیلم نقش بازی 2024

در ژوئن 2022، گزارش شد که آمازون پرایم ویدیو در حال مذاکرات نهایی برای انتشار فیلم در ایالات متحده و چندین منطقه بین المللی است. فروش در همان ماه تایید شد. برای دانلود فیلم Role Play 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Role Play توسط این پلتفرم در 12 ژانویه 2024 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نظر 30 منتقد 20 درصد امتیاز تایید بدست آورد، با میانگین نمره 4.7 از 10. متاکریتیک، بر اساس نظر 10 منتقد، امتیاز 38 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً نامطلوب" است. دانلود فیلم Role Play 2024 به طرفداران ژانر کمدی و اکشن پیشنهاد میشه. دنیس هاروی از ورایتی نوشت: "خوشبختانه، کارگردانی وینسنت و فیلمنامه ست اوون، نقش بازی را به قدری سبک انجام می دهد که ما هرگز نیازی به جدی گرفتن آن احساس نمی کنیم.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.