دانلود فیلم
Lift لیفت

588 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 34637
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lift بدون سانسور با زیرنویس فارسی - لیفت
دانلود فیلم Lift بدون سانسور با زیرنویس فارسی - لیفت

خلاصه فیلم لیفت 2024

کوروش، یک دزد مشهور بین المللی، یک گروه دزدی را رهبری می کند. آنها دست به دو دزدی همزمان می زنند و یک تابلوی نقاشی ون گوگ را در لندن می دزدند در حالی که صحنه ربودن ساختگی هنرمند مشهور NFT N8 در ونیز را به نمایش می گذارند. با این حال، ابی گلدول، مامور پلیس اینترپل، یکی از فراریان سابق کوروش، شواهدی را کشف می کند که دنتون، لوک و مگنوس را در دزدی ها دخیل می دانند...

 

عوامل ساخت فیلم Lift 2024

فیلم لیفت یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و دزدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی اف. گری گری و نویسندگی دانیل کونکا منتشر شد. در این فیلم کوین هارت (که به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می کرد) در نقش سایرس گوگو امباتا راو در نقش ابی، مامور اینترپل، سم ورتینگتون در نقش هاکسلی، رئیس ابی در اینترپل، وینسنت دونوفریو در نقش دنتون و اورسلا کوربرو در نقش کامیلا، خلبان و عضو خدمه کوروش هنرنمایی می کنند. فیلم Lift در 12 ژانویه 2024 در نتفلیکس منتشر شد. در مارس 2021، فیلمنامه لیفت از دان کونکا توسط نتفلیکس خریداری شد. در سپتامبر، F. Gary Gray قرار بود فیلم Lift را کارگردانی کند و کوین هارت برای بازیگری و تهیه کنندگی به پروژه پیوست. فیلمبرداری اصلی از فوریه تا مه 2022 در ایتالیا و ایرلند شمالی انجام شد. صحنه ها در تریست در محوطه قلعه Miramare در اواخر ماه مه فیلمبرداری شد.

 

عملکرد فیلم لیفت 2024

فیلم Lift در 12 ژانویه 2024 در نتفلیکس منتشر شد. در ابتدا قرار بود در 25 آگوست 2023 منتشر شود، اما به دلیل حمله SAG-AFTRA 2023 در ایالات متحده به تعویق افتاد. برای دانلود فیلم Lift 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز 31 درصد تایید بر اساس نقد 48 منتقد بدست آوردند، با میانگین نمره 4.6 از 10 ثبت شد. متاکریتیک بر اساس 20 نقد، امتیاز 40 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Lift 2024 به طرفداران فیلم هایی با مضمون دزدی های بزرگ و ژانر کمدی پیشنهاد میشه. بسیاری از چیز هایی که هیجان فیلم Lift را تشکیل می دهند، ترفند های ساده ویرایشی هستند: سکانس های سریع تر، زوم ها و مونتاژ ها. بعد از مدتی، ما فقط می توانیم تعداد زیادی مشت در هواپیما تماشا کنیم. آنها مثل کل فیلم تکراری و خسته کننده می شوند. فیلم لیفت به همان اندازه اسم فیلم، فراموش شدنی و ساده است، نوعی ویدیو اکشن براق و خالی است که نتفلیکس، چه نیاز داشته باشیم و چه نه، به انتشار امثال آن ادامه می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.