دانلود فیلم
The Underdoggs آندر داگز

280 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3356
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Underdoggs 2024 بدون سانسور - آندر داگز
دانلود فیلم The Underdoggs 2024 بدون سانسور - آندر داگز

خلاصه فیلم آندر داگز 2024

جیسن یک ستاره سالخورده سابق NFL است که به مغرور بودن، خودمحور بودن و بی احترامی شهرت دارد. به دنبال مشاجره با مامور قدیمی خود، جنینگز با عصبانیت رانندگی می کند و از یک تقاطع عبور می کند که در نتیجه اتوبوس شهری با ماشین او برخورد می کند. وی به اتهام خسارت مالی به خدمات عام المنفعه محکوم می شود...

 

عوامل ساخت فیلم آندر داگز 2024

فیلم The Underdoggs یک فیلم سینمایی کمدی و ورزشی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی چارلز استون سوم و نویسندگی دنی سگال و آیزاک شمیس است. در این فیلم بازیگرانی همچون اسنوپ داگ در نقش جیسن، الیاس فرگوسن در نقش جیسن جوان، تیکا سامپتر در نقش چریس، جونیگان بوث در نقش تری کالب دیکسون در نقش دواین و آدان جیمز کاریلو در نقش تونی هنرنمایی می کنند. ایده فیلم توسط اسنوپ داگ و کنستانس شوارتز مورینی مطرح شد. در 2 آگوست 2022، اعلام شد که اسنوپ داگ در این فیلم به کارگردانی چارلز استون سوم، با فیلمنامه دنی سگال و آیزاک شامیس، تهیه کنندگی شوارتز مورینی، کنیا باریس، میشل دشامز، در این فیلم نقش آفرینی و تولید خواهد کرد. فیلمبرداری اصلی در آتلانتا، جورجیا در 26 سپتامبر 2022 آغاز شد و به مدت هفت هفته فیلمبرداری به طول انجامید.

 

عملکرد فیلم The Underdoggs 2024

فیلم آندر داگز در ابتدا قرار بود در 20 اکتبر 2023 در سینماها اکران شود، اما تاریخ اکران بعداً به 26 ژانویه 2024 تغییر یافت. برای دانلود فیلم The Underdoggs 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در دسامبر 2023، اعلام شد که این فیلم از سینماها اکران نمی شود و در آن تاریخ در پاسخ به کاهش فیلم های کمدی با رتبه R که در آن تابستان به خوبی در گیشه قرار گرفتند، مستقیماً به Amazon Prime Video منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 34 درصد را بر اساس نقد 35 منتقد، با میانگین نمره 4.3 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «اسنوپ داگ همچنان یک حضور جذاب در صفحه نمایش است و سهم خود را از خنده ارائه می کند، اما این فیلم بعنوان کمدی بی سابقه ورزشی جوانان کار جدیدی را انجام نمی دهد که مخاطبان قبلاً آن را بهتر ندیده اند». دانلود The Underdoggs 2024 به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد میشه. Metacritic بر اساس نقد 8 منتقد، امتیاز 38 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی نامطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.