دانلود فیلم
Players بازیکنان

377 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7970
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Players 2024 (بازیکنان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Players 2024 (بازیکنان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم بازیکنان 2024

مک، یک نویسنده ورزشی اهل نیویورک، وقت خود را با ساختن طرح هایی در کنار آدام، بهترین دوستش می گذراند. هنگامی که مک با نیک، یک خبرنگار ملاقات می کند، مک باید تصمیم بگیرد که آیا به ارتباط ادامه دهد یا حد خود را حفظ کند.

 

عوامل ساخت فیلم Players 2024

فیلم بازیکنان یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی تریش سی، نویسندگی ویت اندرسون و تهیه کنندگی راس ام. دینرستین، مارک پلات، آدام سیگل و رایان کریستینز است. در این فیلم بازیگرانی همچون جینا رودریگز در نقش مک، دیمون وینز جونیور در نقش آدام و تام الیس در نقش نیک هنرنمایی می کنند. در 11 مارس 2021، اعلام شد که جینا رودریگز، در کنار دیمون وینز جونیور و تام الیس، در یک فیلم کمدی رمانتیک برای نتفلیکس با عنوان Players بازی خواهند کرد. این فیلم توسط Marc Platt Productions و Campfire تهیه شده است. فیلمبرداری در شهر نیویورک از ژوئیه 2021 تا سپتامبر 2021 انجام شد.

 

عملکرد فیلم بازیکنان 2024

این فیلم در 14 فوریه 2024 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 50 درصد از بررسی های 16 نقد مثبت هستند، با میانگین نمره 4.3 از 10. متاکریتیک، بر اساس 7 منتقد، امتیاز 51 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. برای دانلود فیلم Players 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم بازیکنان یک موضوع کمدی و رمانتیک کلاسیک با پیچ و تاب مدرن ارائه می دهند. داستان مک، یک نویسنده ورزشی جسور و سرزنده و سه دوست صمیمی او را دنبال می کنیم که در بارهای شهر نیویورک در حال اجرای «نمایش نامه های» مفصل هستند تا با اهداف نامطمئن ارتباط برقرار کنند. دانلود فیلم Players 2024 به طرفداران ژانر کمدی و عاشقانه پیشنهاد میشه. اساساً، آنها از مردم کلاهبرداری می کنند. در حالی که ترفندهای استادانه آنها در ابتدا خنده را برمی انگیزد، ما به زودی پوچی فرهنگ ارتباط گاه به گاه آنها را می بینیم. اینکه چرا نمی‌توانند وارد روابط واقعی شوند. علیرغم طرح توسعه نیافته و شخصیت های مشکوک، فیلم بازیکنان خود را از طریق ترکیب غیرقابل مقاومت بازیگران و بینش در دام های رمانتیک مدرن نجات می دهند. ای کاش رهبران با مسئولیت پذیری بیشتری روبرو می شدند. برای طرفداران این ژانر ممکن است فرمولی و کلیشه ای باشد، اما همینطور می تواند ژانر ساعتی سرگرم کننده به مخاطب هدیه دهد و به دنبال چیزی پیشگامانه فراتر از ستارگان جذاب نباشند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.