دانلود فیلم
Five Blind Dates پنج قرار کور

376 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1031
10
/
4.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Five Blind Dates (پنج قرار کور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Five Blind Dates (پنج قرار کور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم پنج قرار کور 2024

هنگامی که مادربزرگ محبوب لیا درگذشت، لیا (شوانگ هو) به اندازه کافی پول به ارث برد تا یک فروشگاه چای سنتی در سیدنی باز کند، با این امید که یک محل تجمع اجتماعی ایجاد کند که فرهنگ چینی را جشن بگیرد. اما رویاها همیشه به نتیجه نمی رسند و مغازه لیا در آستانه ورشکستگی است. اکنون لیا برای جشن نامزدی خواهرش (تیفانی ونگ) به زادگاهش بازگشته است و در مورد موفقیت خود دروغ می گوید...

 

 

عوامل ساخت فیلم Five Blind Dates 2024

فیلم پنج قرار کور یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و عاشقانه محصول سال 2024 استرالیا است. این فیلم به کارگردانی شاون ست و نویسندگی پارک شوانگ و هوناتان راموس ساخته شده است. داستان زمانی شروع می شود که یک فالگیر به لیا می گوید که در یکی از پنج قرار بعدی که می رود، با همسرش ملاقات خواهد کرد!

 

 

عملکرد فیلم Five Blind Dates

فیلم پنج قرار کور در ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۴ برای اولین بار در آمریکا به نمایش در اومد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز این فیلم امتیاز تایید ۵۰ درصد را بدست آورد. برای دانلود فیلم Five Blind Dates 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم هایی مانند پنج قرار کور درباره طرح داستان نیستند - انتخاب نهایی لیا به طور مشخصی آشکار است. نکته سفر و پروسه این ماجرا است. لذت در تماشای شخصیت ها در حال تکامل و شکوفایی روابط است. متأسفانه، این سفر چندان لذت بخش نیست. از آنجایی که تایم زیادی در فیلم وجود ندارد، فیلم عاشقانه اولیه زمان کمی برای نمایش دارد، بنابراین شیمی زیادی روی صفحه نمایش وجود ندارد و از آنجایی که لیا بسیار مضطرب است، او اغلب به طرز شگفت آوری خودخواه است، که باعث می شود رشد شخصی و درون نگری او بیش از هر چیز دیگری برای ببیننده قابل لمس باشد کند. دانلود سریال Five Blind Dates 2024 به طرفداران فیلم های کمدی عاشقانه پیشنهاد می شود.
تماشای «پنج قرار کور» عاشقانه اما تا حدی مستعد خسته کننده بودن است.  این اولین فیلم بلندی است که در استرالیا توسط Prime Video تولید شده است. بهرحال وقتی صحبت از جستجوی روح و پیوندهای خانوادگی می شود، فیلم صحنه های شیرین و روابط عاطفی جالبی دارد. ممکن است به شما انگیزه دهد که به دنبال رویاهای خود ادامه دهید و در شرایط سخت تسلیم نشوید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.