دانلود فیلم
Ricky Stanicky ریکی استانیکی

788 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 34921
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ricky Stanicky (ریکی استانیکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Ricky Stanicky (ریکی استانیکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم ریکی استانیکی

ریکی استنیکی نام یک شخصیت خیالی است که توسط سه دوست قدیمی ساخته شده است، به عنوان کسی که به خاطر رفتار نادرست آنها در دو دهه گذشته سرزنش شده است. هنگامی که شرکای آنها مشکوک می شوند و خواستار ملاقات با استانیکی می شوند، آنها تصمیم می گیرند یک بازیگر را استخدام کنند تا نقش شخصیت خیالی شون رو بازی کند.

 

فیلم ریکی استانیکی

 

عوامل ساخت فیلم Ricky Stanicky

فیلم ریکی استانیکی یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی پیتر فارلی منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون زک افرون در نقش دین، جرمین فاولر در نقش وس، اندرو سانتینو در نقش جی تی، لکس اسکات دیویس در نقش ارین و آنیا ساوچیچ در نقش سوزان هنرنمایی می کنند.
در فوریه 2023، گزارش شد که آمازون حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده است. فیلمبرداری در ملبورن، استرالیا، انجام شد.

 

فیلم Ricky Stanicky

 

عملکرد فیلم ریکی استانیکی

این فیلم توسط Amazon MGM Studios از طریق سرویس پخش آن Prime Video در تاریخ هفتم مارس 2024 منتشر شد. برای دانلود فیلم Ricky Stanicky 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 46 درصد را بر اساس نقد 41 منتقد، با میانگین نمره 5.1 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشت: «ریکی استانیکی به لطف اجرای بی نظیر جان سینا دارای قسمت های طنز خوبیه، اما به دلیل وجود داستانی سطحی فیلم و بیش از حد طولانی بودن زمان فیلم، نمره خوبی نمی گیرد.» Metacritic، بر اساس نقد 16 منتقد، نمره 46 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Ricky Stanicky 2024 به طرفداران جان سینا و ژانر کمدی آمریکایی پیشنهاد میشه.
جای تعجب نیست که این فیلم سینماها را دور زد و مستقیماً به Prime Video رفت. این نمایش بعنوان یک سرگرمی چند ساعته قابل قبول است. اما از آنجایی که به شدت فاقد طنز و شخصیت های جالب است، پس از اتمام تیتراژ پایانی چیز زیادی در مورد آن به خاطر نخواهید آورد. همانطور که اشاره کردیم، این تقصیر بازیگرانی نیست که همه تلاش خود را برای جان بخشیدن به فیلمنامه کسل کننده انجام می دهند، به خصوص سینا که به طرز تحسین برانگیزی ایفای نقش می کند. در عوض، کارگردان و نویسندگان عامل این اشتباه ناامید کننده هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.