دانلود فیلم
Chicken for Linda! مرغ برای لیندا!

129 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 434
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Chicken for Linda! (مرغ برای لیندا!) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Chicken for Linda! (مرغ برای لیندا!) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم مرغ برای لیندا!

یک مادر دوست داشتنی، پالت، که پس از تنبیه ناعادلانه دخترش لیندا عذاب وجدان گرفته میخواهد برای جبران آن با اینکه آشپزی بلد نیست، مرغ فلفلی درست کند!

 

عوامل ساخت انیمیشن Chicken for Linda!

فیلم مرغ برای لیندا! یک فیلم پویانمایی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی کیارا مالتا و سباستین لادنباخ است. صداگذاری این اثر بر عهده ملینه لکلرک در نقش لیندا، دختری هشت ساله، کلوتیلد حسمه در نقش پالت، مادر لیندا و لیتیتیا دوش در نقش آسترید است.

 

عملکرد انیمیشن مرغ برای لیندا!

این فیلم برای اولین بار در برنامه ACID در جشنواره فیلم کن 2023 به نمایش درآمد. بعد از اون نیز در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی 2023 پخش شد. برای دانلود فیلم Chicken for Linda! 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 17 منتقد، میانگین نمره 7.1 از 10 و امتیاز تایید 94 درصد را بدست آورد.
فابین لمرسیه از Cineuropa این فیلم انیمیشن را “یک فیلم بلند با ترکیب بندی بسیار خوب می داند که مناسب یک دوران کودکی سالم است.” در آهنگ پایانی فیلم خوانده می شود: "بهشت جایی است که در آن زندگی می کنید. بزرگ شو در جایی که می خندی، برای همه ی کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که دوستت نامیده شوند.» دانلود فیلم Chicken for Linda! به طرفداران انیمیشن هایی با سبک بصری خاص پیشنهاد میشه.
منتقد وندی آیدی، برای اسکرین دیلی نوشت: "اما تاثیر اولیه فیلم احتمالاً از سبک بصری متمایز آن ناشی می شود. طراحی شخصیت لادنباخ مینیمال است، گاهی اوقات تقریباً انتزاعی است. اما با وجود چند خط گذرا و یک بلوک رنگ هر شخصیت دارای ویژگی هایی خاص خودش شده است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.