دانلود فیلم
Don't Tell Mom the Babysitter's Dead به مامان نگو پرستار بچه مرده

78 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه فیلم به مامان نگو پرستار بچه مرده

وقتی مادر تانیا به مسافرت می رود، پرستار بچه مسن هم به طور ناگهانی میمیرد و تانیا متوجه می شود که همه نقشه هایش برای تابستان خراب شده!

 

عوامل ساخت فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead

فیلم «به مامان نگو پرستار بچه مرده» یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه و سفید محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2024 بعنوان بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال 1991 منتشر شد. کارگردانی آن را وید آلن مارکوس و نویسندگی را چاک هیوارد بر عهده داشتند. این فیلم برای اولین بار در 12 آوریل 2024 در ایالات متحده اکران شد.
در این فیلم بازیگرانی همچون سیمون جوی جونز در نقش تانیا کراندل، نیکول ریچی در نقش رز لیندزی و جون اسکوئیب در نقش خانم استوراک هنرنمایی می کنند. ساختن بازسازی فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead (1991) در می 2020 توسط استدیو Treehouse Pictures تایید شد. فیلمبرداری اصلی در سانتا کلاریتا، کالیفرنیا در ژوئن 2023 انجام شد.

 

عملکرد فیلم به مامان نگو پرستار بچه مرده

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 57 درصد را بر اساس نقد 21 منتقد، با میانگین نمره 5.3 از 10 بدست آورد. متاکریتیک، بر اساس نظر 9 منتقد، به این فیلم نمره 61 از 100 را اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای «عموماً مطلوب» است. برای دانلود فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
«به مامان نگو پرستار بچه مرده» از زاویه دید عجیب و غریبی به فانتزی های دختران نوجوان نگاه می کند که عناصر کمدی، درام و دوران بلوغ را در هم می آمیزد. این فیلم با حمایت گروهی رنگارنگ از شخصیت ها، از جمله دوست پسر صمیمی، همکار دلسوز و خواهر و برادرهای عجیب و غریب، لحظات خنده دار و دل‌انگیزی را به بیننده ارائه می کند.
دانلود فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead که با لحن آرام و شخصیت های دوست داشتنی اش، یک تجربه سینمایی سرگرم کننده و نشاط آور را به وجود می آورد به هر مخاطبی از هر سنی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.