دانلود فیلم
The Blind Swordsman: Zatoichi شمشیرزن کور: زاتویچی

97 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 51495
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Blind Swordsman: Zatoichi (شمشیرزن کور: زاتویچی)
دانلود فیلم The Blind Swordsman: Zatoichi (شمشیرزن کور: زاتویچی)

خلاصه فیلم شمشیرزن نابینا زاتوایچی

یک سامورایی سابق که یک شمشیرزن خبره بود، اکنون یک ماساژور نابینا است. او به روستایی می رسد که توسط گروه های رقیب کنترل می شود. سامورایی داستان ما تصمیم می گیرد به روستاییان کمک کند تا با گروه های متخاصم مبارزه کنند.



عوامل ساخت فیلم زاتوایچی

فیلم Zatoichi (座頭市) (اکران شده در ایالات متحده با عنوان شمشیرزن نابینا زاتوایچی) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن ژاپنی محصول سال 2003 به کارگردانی، نویسندگی، تدوین و با بازی تاکشی کیتانو در یازدهمین پروژه کارگردانی خود است. کیتانو نقش شمشیرزن کور را بازی می کند.
در این فیلم بازیگرانی همچون تاکشی کیتانو در نقش زاتویچی، تادانوبو آسانو در نقش رونین هاتوری گنوسوکه، میچیو اوکوسو در نقش خاله اومه و یوی ناتسکاوا در نقش او شینو، همسر هاتوری هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Zatoichi

این فیلم در 2 سپتامبر 2003 در جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد، جایی که جایزه معتبر شیر نقره ای بهترین کارگردانی را از آن خود کرد و جوایز متعدد دیگری را در داخل و خارج از کشور دریافت کرد. 
در وب سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes، فیلم Zatoichi بر اساس 127 بررسی، امتیاز تایید 87 درصد را با میانگین نمره 7.2 از 10 بدست آورد. متاکریتیک بر اساس 33 نقد، میانگین امتیاز 75 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" از طرف منتقدان است. برای دانلود فیلم Zatoichi 2003 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
پیتر برادشاو از گاردین به زاتویچی چهار ستاره از پنج ستاره داد. جاسپر شارپ از Midnight Eye فیلم را به عنوان "جادوی ناب سینمایی" ستود. واشنگتن پست فیلم را ستایش کرد، در حالی که آن را با فیلم های Yojimbo، فیلم Sanjuro و Lone Wolf و Cub: Sword of Vengeance مقایسه کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.