دانلود فیلم
Cash Out غیر نقدی

97 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 587
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cash Out (کش اوت) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Cash Out (کش اوت) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم سینمایی Cash Out

«میسون» یک سارق حرفه‌ای است که بعد از بازنشستگی ناگهانی‌اش قبول می‌کند که همراه برادرش بزرگ‌ترین سرقت عمرشان را انجام دهند و به یک بانک دستبرد بزنند. با این حال همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و «میسون» و برادرش داخل بانک محاصره می‌شوند. تیم‌های امنیتی یک مذاکره‌کننده را به صحنه می‌آورند و زمانی که مشخص می‌شود این شخص معشوق سابق «میسون» است، همه‌چیز پیچیده‌تر از قبل می‌شود...

 

عوامل Cash Out

این فیلم سینمایی در سال 2024 میلادی در ژانر اکشن با رده‌بندی سنی R به کارگردانی «آیوز» و با بازی هنرپیشه‌هایی نظیر «جان تراولتا»، «کریستین دیویس» و «لوکاس هاس» تولید شده است. از نویسندگان اصلی این فیلم می‌توانیم به «دیپو اوسینی» و «داگ ریچاردسون» اشاره کنیم که این اثر را در مدت زمان 1 ساعت و 34 دقیقه نوشته‌اند.

 

نقد و بررسی فیلم غیر نقدی

فیلم‌های ژانر سرقت همیشه در طیفی میان ژانرهای دلهره و اکشن جای می‌گیرند، با این حال کارگردان تازه‌کار «آیوز» ژانر عاشقانه را به اثرش اضافه کرده است، ریسکی که در بعضی مواقع اثری مثبت دارد و در بعضی مواقع فقط باعث سردرگمی فیلم می‌شود. «جان تراولتا» به عنوان بازیگر اصلی این فیلم، در قالب مردی به نام «میسون» نقش‌آفرینی می‌کند که بعد از یک شکست در عملیات، از حرفه‌اش کنار می‌گیرد، اما به زودی توسط برادرنش به کار سرقت بازگردانده می‌شود تا آخرین سرقت را انجام دهند. این سرقت آخر، به زودی تبدیل به یک بازی پردردسر می‌شود که از گروگان‌گیری گرفته تا عشق‌های ناتمام، همه‌چیز را به درون خود می‌کشد تا شخصیت‌ها را در پیش‌بینی‌نشده‌ترین موقعیت‌های ممکن قرار دهد.
شاید اصلی‌ترین مشکل این فیلم این باشد که کارگردان فقط به سراغ استفاده از عناصر اصلی ژانر سرقت رفته و نوآوری جدیدی در اثر خود نگنجانده است. «جان تراولتا» آن‌قدر خوب بازی می‌کند که بتوان نقش او را در این فیلم باور کرد، اما متأسفانه کمبود نوآوری و خلاقیت در خلق و پرورش اثری که بتواند چیزی به ژانر سرقت اضافه کند باعث می‌شود این فیلم به دسته‌ی همان فیلم‌های معمولی ژانر سرقت سقوط کند. با این حال شاید جالب است بدانید که در اینجا دیگر خبری از پول‌های فیزیکی نیست و شخصیت‌ها به دنبال سرقت ارزهای دیجیتال هستند، در نتیجه می‌توانیم این فیلم را اولین اثر ژانر سرقت بدانیم که در آن ارزهای دیجیتال مورد سرقت قرار می‌گیرند!
خط داستانی عشقی این فیلم نیز نه در آن حد خام ظاهر می‌شود که آن را عضوی از نکات منفی فیلم بدانیم و نه آن‌قدر مورد توجه قرار می‌گیرد که ژانر عاشقانه را به عنوان یکی از ژانر‌های اصلی این فیلم بشناسیم. البته بیراه نرفته‌ایم اگر بگوییم که خط داستانی عاشقانه‌ی این اثر، به خوبی توانسته بر روی کاهش ریتم روایت و در نتیجه دوگانه کردن قصه تأثیر خودش را بگذارد. 
به طور خلاصه، می‌توانیم این اثر را فیلمی بدانیم که با بهره‌مندی از کهن‌الگوها، کلیشه‌ها و اصلی‌ترین عناصر فیلم ژانر سرقت و اکشن، قصه‌ای را خلق کرده که سرگرم‌کننده است و در نتیجه انتخاب خوبی برای تماشا در تعطیلات است. برای دانلود این فیلم در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.