دانلود فیلم
Alienoid: The Return to the Future بیگانه: بازگشت به آینده

104 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1188
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Alienoid: The Return to the Future
دانلود فیلم Alienoid: The Return to the Future

خلاصه فیلم بیگانه 2 بازگشت به آینده

در این فیلم تائوئیست های باستان در زمان و مکان سفر می کنند تا شمشیر الهی را به دست آورند.

 

عوامل ساخت فیلم Alienoid: Return to the Future

فیلم بیگانه: بازگشت به آینده یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، علمی تخیلی محصول کشور کره جنوبی است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی چوی دونگ هون با بازی ریو است. 
این قسمت دوم از فیلم Alienoid محصول 2022 است و داستان انسان‌ها و راهبان را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند با بازگشت به زمان حال همه را نجات دهند. 
در این فیلم بازیگرانی همچون ریو جون یول در نقش موروک، کیم ته ری در نقش لی آن، او سعی می کند به آینده بازگردد تا از همه محافظت کند، کیم وو بین در نقش تندر، که در زمان را باز می کند و لی هانی در نقش مین جه این که راز بیگانگان را کشف می کند هنرنمایی می کنند.
هر دو قسمت Alienoid با هم فیلمبرداری شدند، فیلمبرداری آن در مارس 2020 آغاز شد و در آوریل 2021 بعد از 387 روز به پایان رسید. هزینه تولید هر دو قسمت 33 میلیارد پوند برآورد شده است.

این فیلم  در 11 دسامبر 2023، با پوستر اصلی و ویدیوی «نقشه راه شخصیت» منتشر شد و فیلم برای اکران در 10 ژانویه 2024 توسط CJ E&M برنامه ریزی شد.

 

عملکرد فیلم Alienoid 2

این فیلم در 10 ژانویه 2024 در قالب های IMAX، 4DX و ScreenX منتشر شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 8 منتقد، با میانگین نمره 6 از 10، امتیاز تایید 63 درصد را بدست آورد. برای دانلود فیلم Alienoid: Return to the Future 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
لی یی سول که برای مجله اقتصاد آسیا می نویسد، از فیلم انتقاد کرد و آن را «داستان حواس پرت و کمدی ساختگی» نامید. با این حال، لی کارگردان چوی دونگ هون را برای چالش علمی تخیلی به سبک کره ای،  تحسین کرد. او نوشت: «اگر این کارگردانی نبود، این تلاش جسورانه امکان پذیر نمی شد.»
داگلاس دیویدسون از مجله «عناصر جنون» به این فیلم نمره 4 از 5 داد و نوشت: «فیلم اکشن، خنده‌ دار بودن و درام فیلم اول رو باز هم دارد و به تمام وعده هایش عمل می کند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.