دانلود فیلم
The Legend of Catclaws Mountain افسانه کوه پنجه گربه

116 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 120
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Legend of Catclaws Mountain - افسانه کوه پنجه گربه
دانلود فیلم The Legend of Catclaws Mountain - افسانه کوه پنجه گربه

خلاصه فیلم افسانه کوه پنجه گربه

میندی اسبی به نام آنجل را به فرزندی قبول می کند. این اسب با نیروی معنوی زیاد که طبق افسانه ها صاحبش را به معدن طلایی که در کوه های مجاور پنهان شده است می کشاند. هنگامی که آنجل توسط یک گنج یاب دیوانه ربوده می شود، میندی و دوستان مدرسه اش به تپه ها می روند تا پونی را نجات دهند…

 

عوامل ساخت فیلم افسانه کوه پنجه گربه

فیلم The Legend of Catclaws Mountain یک فیلم سینمایی در ژانر خانوادگی و کودک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2024 با کارگردانی ریچی گریرژ نویسندگی باب لی دیزینگر و ریچی گریر با هنرنمایی بازیگرانی همچون هیدن هیشاو، دی والاس و جیمز دووال منتشر شد.
یکی از بازی های برجسته در این فیلم از جوزف کیلر است که شخصیت ادی باک را فوق العاده خوب به تصویر می کشد. این بازیگر آینده دار در اولین نقش خود به خوبی می درخشد و حضوری طبیعی روی صفحه نمایش را به نمایش می گذارد که بینندگان را مجذوب خود می کند. تصویری که کایلر از ماجراجوی خشن و در عین حال بامزه اش به تصویر می کشد، خارق العاده است.

 

عملکرد فیلم The Legend of Catclaws Mountain

این یک فیلم شگفت انگیز است که می توانید با کودکان تماشا کنید و نگران محتوای نامناسب یا شنیدن فحش نباشید.
فیلم «افسانه کوه پنجه گربه» یک خط داستانی خارق العاده پر از لحظات سرگرم کننده و جادویی، عرفانی دارد.
داستان شامل انواع شخصیت های دیدنی از یک پونی بسیار خاص با چند ویژگی شگفت انگیز، یک جادوگر پیر، آدم‌های بد و اتوبوسی پر از دوستان سرگرم کننده، به همراه خیلی چیزهای دیگر است. برای دانلود فیلم The Legend of Catclaws Mountain 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این ماجراجویی خانوادگی تجربه ای لذت بخش را برای بینندگان، به ویژه کسانی که از داستان های جادویی و بازیگران مختلف قدردانی می کنند، ارائه می کند. با وجود بودجه کم، بازیگران بازی های خوبی ارائه می کنند و داستان را با اشتیاق زنده می‌کنند.  
دیدن یک قهرمان نوجوان دو نژادی مانند میندی که به عنوان یک الگوی مثبت برای مهربانی و شجاعت عمل می کند، با طراوت است. بازیگران جوان نیز در نقش های خود می درخشند و بر جذابیت فیلم می افزایند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.