دانلود فیلم
I Am Not Big Bird من پرنده بزرگ نیستم

156 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 129
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم I Am Not Big Bird به صورت رایگان - من پرنده بزرگ نیستم
دانلود فیلم I Am Not Big Bird به صورت رایگان - من پرنده بزرگ نیستم

خلاصه فیلم من پرنده بزرگ نیستم

زندگی لوئیس کارپیو در بانکوک زمانی که او را با ستاره فیلم بزرگسالان Big Bird اشتباه می گیرند درگیر مسائل عجیبی میشود. لوئیس که نمی تواند دیگران را متوجه این سو تفاهم کند درگیر امور مخوف بیگ برد می شود.

 

عوامل ساخت فیلم I Am Not Big Bird

فیلم من پرنده بزرگ نیستم یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی جنسی محصول فیلیپین است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ویکتور ویلانووا بر اساس داستان و فیلمنامه ای نوشته لیلیت ریس و جوما لیباین منتشر شد. در این فیلم انریکه گیل، پپه هررا، نیکو ناتیویداد و رد اولرو هنرنمایی می کنند. این فیلم درباره مردی است که به تازگی خواستگاری اش از دوست دخترش شکست خورده و تصمیم می‌گیرد فصل جدیدی از زندگی اش را در تایلند بسازد، اما وقتی او و گروه دوستانش به کشور می‌رسند، او را با یک بازیگر مشهور پورنو اشتباه می‌گیرند.
این فیلم که پس از سه سال وقفه در فیلیپین اکران شد، بازخورد مثبتی از مخاطبان و منتقدان دریافت کرد و بیش از 10 میلیون پوند در سراسر کشور فروش داشت.
ویکتور ویلانووا، کارگردان فیلم های کمدی از جمله Patay na si Hesus و Boy Bastos، پیشنهاد استودیو Anima را برای کارگردانی این پروژه که در اوایل سال 2023 برنامه ریزی شد، پذیرفت.

 

عملکرد فیلم I Am Not Big Bird

فیلم من پرنده بزرگ نیستم در ابتدا قرار بود در 25 دسامبر 2023، به عنوان بخشی از چهل و نهمین جشنواره فیلم مترو مانیل اکران شود، اما به عنوان یکی از آثار رسمی توسط کمیته پذیرفته نشد. پس از عدم پذیرش به عنوان یک ورودی MMFF، تاریخ اکران فیلم به 14 فوریه 2024 منتقل شد.
این فیلم که در کنار فیلم مادام وب منتشر شد، در روز افتتاحیه آن در فیلیپین 2.9 میلیون پوند، روز دوم 1.1 میلیون پوند و در کل اکران هفته 10 میلیون پوند به دست آورد.
این فیلم با توجه به وب سایت جمع آوری نقد Kritikultura، به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و بر اساس 21 نقد، میانگین نمره 69 از 100 را دریافت کرد. برای دانلود فیلم I Am Not Big Bird 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
گلدوین ریویوز 3 ستاره از 5 ستاره را به فیلم داد و نوشت: این یک تصمیم جسورانه برای این بازیگران مشهور است که نقش ها را بازی کنند و کلمات تابو را در قالب دیالوگ بیان کنند. این فیلم درهایی را به روی دیگران باز کرده است تا مفاهیم شجاعانه و با طراوت بیشتری را برای تماشاگران فیلیپینی خلق کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.