دانلود فیلم
MoviePass, MovieCrash سقوط مووی پس

73 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1207
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم مستند MoviePass, MovieCrash به صورت رایگان - سقوط مووی پس
دانلود فیلم مستند MoviePass, MovieCrash به صورت رایگان - سقوط مووی پس

خلاصه فیلم MoviePass, MovieCrash

مستندی درمورد پروسه تاسیس یک شرکت و فروپاشی اون توسط سرمایه گذاران خارجی که شرکت را تصاحب کردند، این مستند به بررسی دلایل این اتفاقات می پردازد.

 

عوامل ساخت مستند سقوط مووی پس

فیلم MoviePass, MovieCrash یک فیلم سینمایی در ژانر مستند محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی متاعلی منتشر شد. به بررسی ظهور و سقوط سرویس اشتراک فیلم، MoviePass می پردازد.
اولین نمایش جهانی این مستند در South by Southwest در 9 مارس 2024 بود و قرار است در 29 می 2024 توسط HBO منتشر شود که ظهور و سقوط سرویس استریم فیلم MoviePass را بررسی می کند. در فوریه 2021، اعلام شد که مجموعه ای مستند حول محور پلتفرم MoviePass در حال توسعه است و مارک والبرگ قرار است تولید مستند را بر عهده بگیرد.

 

عملکرد فیلم MoviePass, MovieCrash

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 92 درصد را بر اساس نقد 13 منتقد، با میانگین نمره 7.70 از 10 بدست آورد.
رندی جونز از Rendy Reviews به فیلم چهار ستاره از پنج ستاره داد و نوشت: «این مستند، با تفسیرهایش در مورد نابرابری نژادی در کارآفرینی سیاه پوستان و امتیاز سفیدپوستان، یک درس تاریخ چشمگیر است که در پشت سرویس استریمی طراحی شده که عالی بود اما شکست خورد.» برای دانلود مستند MoviePass, MovieCrash 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
مستند متاعلی به عنوان نگاهی سرگرم کننده و در عین حال روشنگر به ظهور و سقوط MoviePass عمل می کند. اگرچه این فیلم بدون نقص نیست، اما موفق می شود آن دوره جادویی را برای طرفداران فیلم به یادگار بگذارد و درس های کلیدی تجارت را به شیوه ای بسیار جذاب به تصویر بکشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.