دانلود فیلم
Gaga Chromatica Ball کنسرت لیدی گاگا

237 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1477
10
/
8.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gaga Chromatica Ball به صورت رایگان - کنسرت لیدی گاگا
دانلود فیلم Gaga Chromatica Ball به صورت رایگان - کنسرت لیدی گاگا

خلاصه فیلم The Chromatica Ball

لیدی گاگا در مقابل پنجاه و دو هزار نفر، در تور 2022 Chromatica Ball در استادیوم Dodger در لس آنجلس یک اجرای حرفه ای را به روی صحنه می آورد.

 

عوامل ساخت فیلم کنسرت لیدی گاگا

فیلم The Chromatica Ball هفتمین تور کنسرت لیدی گاگا خواننده آمریکایی در حمایت از ششمین آلبوم استودیویی اش، Chromatica (2020) بود. این کنسرت شامل 20 نمایش، در 17 ژوئیه 2022 در دوسلدورف آغاز شد و در 17 سپتامبر 2022 در باغ میامی به پایان رسید. 
این کنسرت در ابتدا به عنوان یک تور شش روزه و کوتاه برنامه ریزی شد و بعد از اون تاریخ های جدیدی پس از دو سال تأخیر به دلیل همه گیری COVID-19 اضافه شد.
این اولین تور کنسرت کامل استادیومی گاگا است و دارای استیجی است که از «معماری بی رحمانه» الهام گرفته شده است. نمایش به بخش های مجزا تقسیم می شود که هر کدام با یک ویدیو و یک تغییر لباس از هم جدا شده اند. 
گاگا این بار ظاهری «تاریک تر، وحشی تر» را برای تور انتخاب کرد. کمد لباس او شامل لباس هایی از طراحانی بود که در گذشته اغلب با آنها کار می کرد، مانند الکساندر مک کوئین، گرت پوگ و خواهرش، ناتالی جرمنوتا.

 

عملکرد فیلم The Chromatica Ball

این تور مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و رسانه های مختلف بالاترین امتیاز را بهش دادن. در بسیاری از تاریخ های آمریکا، گاگا بیانیه های سیاسی را برای اجرای پیانوی خود مطرح کرد و به موضوعاتی مانند خشونت با اسلحه و حقوق سقط جنین پرداخت. 
با توجه به گزارشات Billboard Boxscore، این تور در نهایت 112.4 میلیون دلار از 834000 بلیت فروخته شده به دست آورد و چندین رکورد را شکست. برای دانلود فیلم The Chromatica Ball 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
نمایش در 10 سپتامبر 2022 در لس آنجلس برای پروژه ای ناشناخته ضبط شد. گاگا پس از کنسرت توییت کرد: "52000 نفر. فروخته شد. 30 دوربین به سمت شما نشانه رفت و فیلمبرداری نمایش اتفاق افتاد". 

در ژوئن 2023، او تایید کرد که روی فیلم کنسرت The Chromatica Ball کار کرده است. در 8 مه 2024، او به طور رسمی فیلم کنسرت را در رسانه های اجتماعی اعلام کرد، که برای اولین بار در HBO و Max در 25 می 2024 پخش شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.