دانلود فیلم
Die Hart 2: Die Harter دای هارت ۲: دای هارتر

281 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3524
10
/
4.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Die Hart: Die Harter بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Die Hart: Die Harter بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم دای هارت ۲: دای هارتر

کوین هارت، یک مرد شوخ طبع آمریکایی، به دنبال اثبات خودش به عنوان بزرگترین ستاره اکشن تمام دوران است، اما همه چیز به طرز غیر منتظره ای خراب می شود…

 

عوامل ساخت فیلم دای هارت ۲

فیلم Die Hart 2: Die Harter یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و کمدی به کارگردانی اریک اپل نویسندگی تریپر کلنسی، درک کولستاد ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی همچون کوین هارت، ناتالی امانوئل و بن شوارتز هنرنمایی می کنند.
قسمت اول فیلم Die Hart در ابتدا یک سریال اینترنتی با قسمت های کوتاه بود، سپس فیلمی از آن در سال 2023 ساخته شد و در پرایم ویدیو خیلی خوب عمل کرد، بنابراین دنباله آن به سرعت سفارش داده شد. نتیجه سفارش فیلم Die Hart 2: Die Harder است.

 

عملکرد فیلم Die Hart 2: Die Harter

از نظر ساختار روایی، دنباله نیز بیشتر اپیزودیک است. داستان چندان منطقی نیست و تناقضات عقلی زیادی دارد. اما آنها برای طرفداران این جور ژانر ها آنچنان مهم نیستند، بنابراین به عنوان یک بیننده می توانید آن را همین گونه قبول کنین.
این اکشن به زیبایی ساخته شده است. جان سینا نقش مکمل را بازی می‌کند و یک بار دیگر ثابت می‌کند که برای هیچ نقشی خیلی بد نیست و عاشق نقش هایی است که نه تنها بر خلاف شخصیت او هستند، بلکه می توانند او را به طور کامل خوار و خفیف کنن. برای دانلود فیلم Die Hart 2: Die Harter 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
معمولاً قبل از گذاشتن نقد و بررسی، کمی وقت می‌گذارم و به حرف هایم با دقت فکر می کنم، اما از آنجایی که تولیدکنندگان این فیلم اهمیتی به فکر کردن ندادن، من هم به خود زحمت نمی دهم. به طور کلی، من عاشق کوین هارت و جان سینا هستم و آنها واقعاً در این فیلم تمام تلاش خود را کردند. بینندگان متوجه می شوند که این دو نفر واقعاً سعی کردند فیلم خوبی بسازند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.