دانلود فیلم
Poolman مرد استخری

143 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1037
10
/
4.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Poolman به صورت رایگان بدون سانسور - مرد استخری
دانلود فیلم Poolman به صورت رایگان بدون سانسور - مرد استخری

خلاصه فیلم مرد استخری

دارن بارنمن یک انسان خوش بین اهل آنجلنو است که روزهایش را به مراقبت از استخر بلوک آپارتمانی تیکی تاهیتی می گذراند و تلاش می کند تا زادگاهش را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کند.

 

عوامل ساخت فیلم Poolman

پولمن یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رازآلود محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و بازی کریس پاین در اولین کارگردانی خود منتشر شد. همچنین آنت بنینگ، دیواندا وایز، استفن توبولوفسکی، کلنسی براون، جان اورتیز، ری وایز، جولیت میلز، آریانا دبوز، جنیفر جیسون لی و دنی دویتو در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
در فوریه 2022 اعلام شد که کریس پاین قرار است اولین کارگردانی خود را با این فیلم شروع کند. فیلم پولمن در دسامبر 2023، Vertical Entertainment حقوق پخش فیلم را به دست آورد. Poolman برای اولین بار در 10 می 2024 در ایالات متحده منتشر شد.

 

عملکرد فیلم پولمن

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در 10 می 2024 در ایالات متحده اکران شد و به طور کلی نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد. برای دانلود فیلم Poolman 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 21 درصد را بر اساس نقد 47 منتقد با میانگین نمره 3 از 10 بدست آورد. متاکریتیک نیز، بر اساس نقد 13 منتقد، امتیاز 29 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی نامطلوب" است.
منتقد مایکل رشتهافن که برای هالیوود ریپورتر می نویسد، این فیلم را یک "اشتباه بزرگ" خواند و پیش بینی کرد که "احتمالاً برای یافتن جایگاهی در دل بینندگان زمان سختی خواهد داشت". 
سیدانت آدلاخا از IndieWire معتقد است که این فیلم "فاجعه بار" است و " با اینکه فقط 100 دقیقه است، اما بیش از 99 دقیقه از آن در بی حوصلگی سپری می شود».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.