دانلود فیلم
Reunion تجدید دیدار

91 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1211
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Reunion (تجدید دیدار) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Reunion (تجدید دیدار) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم تجدید دیدار

این فیلم داستان دیدار مجدد همکلاسی ها بعد از بیست سال را روایت می کند. مهمانی در خانه مدیر موفق صندوق سرمایه گذاری متیو دانبری برگزار می شود و شرکت کنندگان شامل افسر پلیس محلی، ایوان وست، بهترین دوستش ری هاموند، روزنامه نگار جاسمین پارک، ویویان چیس عجیب و غریب، آماندا تانر عضو کنگره، دختر محبوب سابق میگان کوپر و معلم سابقشان آقای تئودور باکلی می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Reunion

فیلم تجدید دیدار یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رازآلود محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2024 به کارگردانی کریس نلسون منتشر شد. داستان فیلم در جریان یک دیدار مجدد بیست ساله اکیپ دبیرستانی اتفاق می افتد. زمانی که یک دانش آموز محبوب نفرت انگیز به قتل می رسد و همکلاسی های سابق او باید بفهمند چه کسی در میان آنها مسئول است.
در این فیلم بازیگرانی همچون لیل رل هاوری در نقش ری هموند، بیلی مگنوسن در نقش ایوان وست، جیلیان بل در نقش ویوین چیس، جیمی چونگ در نقش یاسمین پارک و مایکل هیچکاک در نقش آقای تئودور باکلی هنرنمایی می کنند.
در نوامبر 2021، اعلام شد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

 

عملکرد فیلم Reunion

فیلم تجدید دیدار برای اولین بار در برزیل در Paramount+ در تاریخ 13 آوریل 2024 منتشر شد و در 28 ژوئن 2024 به صورت دیجیتالی در ایالات متحده توزیع می شود.
داستان فیلم در برخی زمینه ها آشنا است. احتمالاً قبلاً با داستان های مشابهی روبرو شده اید. در حالی که رمز و راز کشف هویت قاتل ممکن است شما را مجبور کند تا آخر آن را تماشا کنید، اما روایت مسیر جدیدی را باز نمی کند. بازیگران بازی های قابل ستایشی ارائه می دهند، به نقش هایشان جان و عمق می بخشند. برای دانلود فیلم Reunion 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
با وجود چیدمان جذاب و پتانسیل تعلیق، خط داستانی قابل پیش بینی باقی می ماند و فاقد پیچش ها و چرخش های خلاقانه ای است که می تواند سریال را به سطحی دیگر برساند. تعاملات شخصیت ها و تنش جوی به خوبی اجرا شده است، اما رویکرد کلیشه ای طرح ممکن است بینندگان را به دنبال سریال دیگری بفرستد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.