دانلود فیلم
Fun Mom Dinner مامان سرگرم کننده‌

2184 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6K
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fun Mom Dinner
دانلود فیلم Fun Mom Dinner

خلاصه فیلم Fun Mom Dinner 2017

چهار زن که تنها نقطه مشترک آنها کلاس پیش دبستانی بچه هایشان است، تصمیم می گیرند برای یک شام بی ضرر دور هم جمع شوند. شب از همون اول مثل یک فاجعه آغاز می شود، ترکیب الکل، کارائوکه و یک متصدی بار بامزه منجر به شبی فراموش نشدنی می شود که در آن این زنان به ظاهر متفاوت متوجه می شوند که اشتراکات آنها بیشتر از مادری است.

 

عوامل ساخت فیلم Fun Mom Dinner 2017

فیلم شام مامان سرگرم کننده (به انگلیسی: Fun Mom Dinner) یک فیلم کمدی آمریکایی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی آلته آ جونز، بر اساس فیلمنامه ای از جولی راد به نمایش در اومد. در فیلم Fun Mom Dinner شاهد بازی تونی کولت در نقش کیت، مولی شانون در نقش جیمی، بریجت اورت در نقش ملانی، کیتی آسلتون در نقش امیلی و آدام اسکات در نقش تام هستیم.
آلته آ جونز کارگردان، تهیه کننده و بازیگر استرالیایی است. او بیشتر برای ساخت فیلم‌ هایی چون فیلم Lemonade Stand 2012 و شام مامان سرگرم‌کننده 2017 و سریال تلویزیونی ملکه آمریکا شناخته می‌شود.
تونی کولت بازیگر و خواننده استرالیایی و برنده جایزه امی (۲۰۰۹) و گولدن گلوب (۲۰۱۰) است. او در سال ۲۰۰۲ برای بازی در فیلم درباره یک پسر یا همون فیلم About a boy 2002 کاندیدای بهترین بازیگر مکمل بفتا شد. او همچنین در فیلم The Sixth sense 1999 و فیلم The hours 2002 به ایفای نقش پرداخت.
مالی شنون هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به انیمیشن هتل ترانسیلوانیا و فیلم Never Been kissed 1999 اشاره کرد. او نامزد سه جایزه در مراسم امی شده است.

 

عملکرد فیلم شام مامان سرگرم کننده‌ 2017

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در بیست و هفتم ژانویه 2017 انجام داد. این فیلم در چهارم آگوست 2017 توسط مومنتوم پیکچرز منتشر شد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در بیست و هفتم ژانویه 2017 انجام داد. قبل از ساندنس، مومنتوم پیکچرز و نتفلیکس U.S. حقوق توزیع فیلم رو خریداری کردند. در چهار آگوست 2017 در یک نسخه محدود و از طریق ویدیوی درخواستی منتشر شد. فیلم Fun Mom Dinner 2017 از طریق نتفلیکس در 31 دسامبر 2017 منتشر شد. شام مامان سرگرم کننده بیشتر نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد. در وب سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Fun Mom Dinner 2017 بر اساس 27 نقد، با میانگین امتیاز 4.45/10، تونست تنها 33 درصد امتیاز محبوبیت بدست بیاره. متاکریتیک بر اساس نظر 12 منتقد، میانگین وزنی امتیاز 46 از 100 را به فیلم می‌ دهد که نشان‌ دهنده «بررسی‌ های مختلط یا متوسط» است. برای دانلود فیلم Fun Mom Dinner 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۳ از ده رو دادن و اون رو یه فیلم صرفا سرگرم کننده برای آخر هفته توصیف کردند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.