دانلود فیلم
Gaga: Five Foot Two گاگا: پنج فوت دو

1978 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13K
10
/
7.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gaga: Five Foot Two
دانلود فیلم Gaga: Five Foot Two

خلاصه فیلم Gaga: Five Foot Two 2017

به گفته نتفلیکس، Gaga: Five Foot Two به سبک سینمای واقعی است، به طوری که به بینندگان «دسترسی بدون هیچ فیلتر و دست کاری ای» به یک سال از زندگی گاگا می دهد، که در طی آن تولید و انتشار پنجمین آلبوم استودیویی او، جوآن را پوشش می دهد. بسیاری از رویداد ها از جمله تجربیات او با اطرافیانش، برخورد های او با طرفداران و مبارزه او با درد مزمن ناشی از شروع فیبرومیالژیا پوشش داده شده است. این فیلم همچنین نگاهی گسترده به خلق و اجرای او در نیمه اول Super Bowl LI که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته بود، علاوه بر موضوعات و رویداد های مختلف دیگر، از جمله زندگی خانگی او، فیلمبرداری نقش مهمان او به عنوان شخصیت اسکاتاچ در فیلم آمریکایی ارائه می کند. همچنین در مورد دشمنی لیدی گاگا با خواننده مدونا، در میان چیزهای دیگر نیز در فیلم Gaga: Five Foot Two پوشش داده میشه.

 

عوامل ساخت مستند زندگی لیدی گاگا 2017

فیلم گاگا: پنج فوت دو (به انگلیسی: Gaga: Five Foot Two) یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۱۷ درباره لیدی گاگا خواننده و ترانه‌ سرا آمریکایی است. این مستند وقایع پیرامون تولید و انتشار پنجمین آلبوم استودیویی لیدی گاگا، جوآن، و اجرای نیمه‌ وقت او در Super Bowl LI است. این فیلم که توسط هنرمند تجسمی و مستند ساز کریس موکاربل کارگردانی شد، در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2017 اولین نمایش خود را قبل از انتشار جهانی در نتفلیکس در 22 سپتامبر 2017 انجام داد. همچنین در طول دوره اروپایی تور جهانی جوآن گاگا، قبل از هر یک از نمایش‌ های او نمایش داده میشد. در این مستند شاهد حضور لیدی گاگا، آنجلینا کالدرون جرمنوتا مادربزرگ گاگا، سینتیا جرمنوتا مادر، جو جرمنوتا پدر و ناتالی جرمنوتا خواهر گاگا هستیم.

 

عملکرد فیلم Gaga: Five Foot Two

مستند و فیلم Gaga: Five Foot Two که در بیست و دوم سپتامبر ۲۰۱۷ بصورت عمومی منتشر شد به طور کلی نقد های مثبتی از منتقدان دریافت کرده است. فیلم گاگا در Rotten Tomatoes، بر اساس 41 بررسی، با میانگین امتیاز 73 درصد تایید گرفته است. اجتماع انتقادی این وب‌ سایت می‌ گوید: «Gaga: Five Foot Two یک نگاه اجمالی جذاب از زندگی سوژه سوپر استارش در پشت صحنه ارائه می‌ دهد، هر چند که به دلیل تمرکز ناسازگار و کمبود داستان فیلم نتیجه ضعیف به عمل اومده». متاکریتیک نمره 63 از 100 رو بر اساس نظر 15 منتقد برای این فیلم مستند ثبت کرده. برای دانلود فیلم Gaga: Five Foot Two 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم نامزد دریافت پنج جایزه شد که در نهایت تونست چهار تای اونا رو به خونه ببره از جمله جایزه بهترین مستند مراسم MTV، بهترین مستند مراسم Hermes Creative. در مستند زنی نشان داده می شود که اصلاً با خودش نیست. او نمی تواند یک ساعت بدون دارو زنده بماند و شما به وضوح می توانید این را ببینید که او برای شهرتش بهای بسیار بالایی می پردازد. لیدی گاگا مطمئنا یک موسیقیدان است. این مستند بینشی از زندگی او ارائه می دهد، اما به سلیقه مخاطبان این زندگینامه لیدی گاگا تا حدی سطحی است و بنابر این اغلب خسته کننده است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 6.1 از ده دادن. دانلود مستند Gaga: Five Foot Two 2017 به تمامی طرفداران لیدی گاگا توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.