دانلود فیلم
Goon: Last of the Enforcers گون: آخرین قهرمان

2161 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14K
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Goon: Last of the Enforcers
دانلود فیلم Goon: Last of the Enforcers

خلاصه فیلم Goon: Last of the Enforcers 2017

در طول یک تعطیلی NHL، تیم داگ، هایلندر ها در تمرکز رسانه ها قرار می گیرد. مالک آنها، هایروم کین (کالوم کیت رنی)، به دنبال جلب توجه است. برای بازی افتتاحیه، داگ کاپیتان می شود، اما در مبارزه با مجری تیم رقیب، آندرس کین (وایت راسل)، پسر مالک هایلندر، شکست می خورد. داگ که به شدت مجروح شده بود، به شغل ثابت‌ تری به عنوان فروشنده بیمه بازنشسته می‌ شود. حالا او و همسر باردارش اوا برای فرزندشان آماده می‌ شوند. بدون داگ، هایلندر ها یک شکست طولانی را آغاز می‌کنند که مالک را وادار می‌کند تا تغییرات را انجام دهد. او با چند بازیکن خارجی و پسرش قرارداد امضا می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Goon 2017

فیلم Goon: Last of the Enforcers یک فیلم کمدی ورزشی محصول کشور کانادا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جی باروچل در اولین کارگردانی خود و نویسندگی باروچل و جسی شابات به نمایش در اومد. این فیلم دنباله‌ ای بر فیلم Goon 2011 است که با بازی شان ویلیام اسکات در نقش داگ گلات، آلیسون پیل در نقش اوا گلات، وایات راسل در نقش آندرس کین، کاپیتان جوان و لیو شرایبر در نقش راس "رئیس" رئا همراه است‌.
شان ویلیام اسکات بازیگر آمریکایی تبار است که بخاطر بازی در فیلم American Pie 1999، فیلم American Wedding 2003 و فیلم The Dukes of Hazzard 2005 شناخته شده است.

 

عملکرد فیلم Goon: Last of the Enforcers 2017

فیلمبرداری اصلی در 22 ژوئن 2015 در تورنتو آغاز شد. این فیلم در هفدهم مارس 2017 در کانادا و در اول سپتامبر 2017 در آمریکا منتشر شد. فیلم Goon: Last of the Enforcers 2017 در سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 62 بررسی، با میانگین نمره 5 از ده، 42 درصد تایید شده است. منتقدان درمورد فیلم Goon 2017 نوشتند: «شان ویلیام اسکات در نقش اصلی مثل همیشه قابل تماشا باقی می‌ ماند، اما Goon: Last of the Enforcers فرمول خشونت‌ آمیز و ناپسند قبلی خود را با تأثیرات کم‌ رنگ تکرار می‌ کند.» در متاکریتیک، فیلم بر اساس نظر 17 منتقد، میانگین وزنی امتیاز 48 از 100 را دارد. برای دانلود فیلم Goon 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. مخاطبی درمورد فیلم Goon: Last Of the Enforcers 2017 که دنباله ای برای فیلم Goon 2011 است نوشت: این دنباله فاقد قلب اصلی بود. درسته Goon 2011 به هیچ وجه یک شاهکار نبود، اما به شیوه ای جالب با برخی از پویایی های هم تیمی بازی کرد. در مورد چیز های خوب فیلم Goon 2017 هم که همه بازیگران خوب اجرا می کنند. دانلود فیلم Goon: Last Of the Enforcers 2017 و تماشای اون به طرفداران فیلم قبلی پیشنهاد میشه. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۸ از ده دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.