دانلود فیلم
Hickok هیکاک

2361 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3K
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hickok
دانلود فیلم Hickok

خلاصه فیلم Hickok 2017

تفنگدار افسانه ای "وایلد بیل" هیکوک به نظر می رسد با اقامت در شهر کوچک ابیلین، کان و تبدیل شدن به مارشال، گذشته را پشت سر بگذارد. مهارت‌ های بی‌ نظیر او به زودی مورد آزمایش قرار می‌ گیرد، زمانی که او خود را در یک مسابقه با گروهی از قانون شکنان و صاحب سالن قدرتمندی می‌ بیند که بر سر او جایزه می‌ گذارد.

 

عوامل ساخت فیلم هیکاک 2017

فیلم Hickok یک فیلم وسترن محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ با بازی لوک همسورث در نقش وحشی بیل هیکوک، ردیابی ادکینز در نقش فیل پو، کریس کریستوفرسون در نقش جورج ناکس و بروس درن در نقش داک ریورز اورورک است. در هفتم ژانویه 2017 در قالب یک نمایش محدود و همچنین به صورت ویدیویی بر اساس تقاضا توسط Cinedigm منتشر شد.
تیموتی وودوارد جونیور بازیگر و کارگردان آمریکایی است که از آثار مهم کارگردانی او می‌توان به فیلم‌ هایی چون فیلم خوب، بد و مرده ۲۰۱۵، فیلم Traded 2016، فیلم خشونت آمریکایی ۲۰۱۷ و فیلم تماس ۲۰۲۰ اشاره کرد.
لوک همسورث هنرپیشه اهل کشور استرالیا است. بیشتر شهرت این بازیگر به خاطر بازی در یک سریال به نام سریال همسایه‌ه به وجود اومد. وی دو برادر به نام کریس همسورث و لیام همسورث دارد که آن‌ ها هم بازیگران معروفی هستند. از جمله فیلم‌ هایی که تا کنون بازی کرده می‌توان به سریال پرستاران، سریال وست ورلد و فیلم Kill me Three times 2014 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Hickok

فیلم هیکاک در تاریخ هفتم جولای سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم با نقد های بسیار منفی ای مواجه شد و مخاطبان کمی پیدا کرد. این فیلم در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۸ منتقد ۵۰ درصد تایید گرفت. برای دانلود فیلم Hickok 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. منتقدی درمورد فیلم Hickok 2017 نوشت: «ناامید کننده کلمه ای که این فیلم با آن شروع می شود. کارگردانی وحشتناک، بدون هیچ نوع سبکی، ویرایش صدای وحشتناک. دیالوگ های کلیشه ای افتضاح، بازی در بدترین حالت، نورپردازی ضعیف، فیلمبرداری کودکانه. این یک تلاش فاجعه بار از ابتدا تا انتها بود. فقط آن را تماشا کنید تا یاد بگیرید چگونه وسترن نسازید.» اکثریت جمعیت مخاطبان سایت آی ام دی بی دانلود فیلم Hickok 2017 رو توصیه نکردند و نمره ۴.۷ از ده رو به این فیلم دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.